اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم اعزامی زورخانه‌ای خوزستان:

کسب مقام‌های برتر کشوری زورخانه‌ای اصلی‌ترین اولویت است

سرپرست تیم اعزامی زورخانه‌ای خوزستان گفت: اصلی‌ترین اولویت تیم اعزامی به مسابقات کشوری زورخانه‌ای کسب مقام‌های برتر کشوری است.

کسب مقام‌های برتر کشوری زورخانه‌ای اصلی‌ترین اولویت است

استاد احمد خدادوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در چهار رشته زورخانه‌ای از سطح استان خوزستان چهار باستانی‌کار شوشتری برای شرکت در مسابقات کشوری انتخاب شده و به این مسابقات اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این تیم پنج نفره فردا عازم مسابقات است، ادامه داد: تیم پنج نفره باستانی‌کاران خوزستان فردا عازم استان یزد می‌شود و قرار است در مسابقات کشوری حضوری فعال داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات در این دوره سه روز به طول می‌انجامد، خاطرنشان کرد: مسابقات زورخانه‌ای کشوری این دوره از یازدهم تیرماه آغاز شده و در تاریخ چهاردهم همین ماه به پایان می‌رسد. 

*رقیب همه استان‌های کشور هستیم

خدادوست با اشاره به اینکه این ورزشکاران از ماه‌ها پیش برای حضور در این مسابقات تمرین کرده‌اند، تصریح کرد: ورزشکاران انتخاب شده به دلیل تکنیک و تمرکز بر نکات امتیازآور مسابقات برای شرکت در این دوره از مسابقات کشوری انتخاب شده‌اند.

 

مسئول زورخانه هرمزان شهرستان شوشتر عنوان کرد: براساس مشاهدات انجام شده در دوره‌های قبلی این مسابقات تلاش شده است تا نکات امتیازآور با شرکت کنندگان تمرین شود.

*اعزام تیم توانمند و پرتلاش

وی با اشاره به اعزام این تیم به مسابقات زورخانه‌ای کشور گفت: محمد نزول‌نژاد در رده سنی نونهالان، آرمان طهان در رده سنی خردسالان، محمد اسدنژاد در رده سنی نوجوانان به این دوره از مسابقات اعزام می‌شود.

وی درباره نماینده خوزستان در مسابقات مرشد‌ها خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات عبدالله خدادوست قرار است در مسابقات مرشدهای این دوره از مسابقات شرکت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در رده‌های قبل نیز تیم اعزامی زورخانه هرمزان شوشتر توانست مقام‌های زیادی در رده‌های کشوری کسب کند و حتی برخی رکوردها را در این مسابقات جابه جا کند.

انتهای پیام/72006/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول