اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر قم خواستار شد

ضرورت تجدیدنظر در عزل رئیس مجمع امور صنفی، توزیعی و خدماتی قم

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: عزل ریاست مجمع امور صنفی، توزیعی و خدماتی قم بدون حضور نمایندگان اصلی مانند شهردار قم، بنده و چند نهاد صورت گرفته و باید در این زمینه با تشکیل مجدد کمیسیون، تجدیدنظر شود.

ضرورت تجدیدنظر در عزل رئیس مجمع امور صنفی، توزیعی و خدماتی قم

محمد آتش‌زر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پیشنهاد عزل رئیس مجمع امور صنفی، توزیعی و خدماتی قم به کمیسیون نظارت بر قیمت‌گذاری شهرستان قم اظهار کرد: اعضای اصلی این کمیسیون در جلسه تصمیم‌گیری حضور نداشتند و این کار غیرقانونی است.

وی با بیان اینکه این پیشنهاد در گذشته نیز مطرح و رد شده بود، ادامه داد: برای این موضوع باید کمیسیونی با حضور نمایندگان اصلی و رئیس مجمع امور صنفی، توزیعی و خدماتی تشکیل شده و این موضوع دوباره مطرح شود.

رئیس شورای شهر قم خاطرنشان کرد: پیشنهاد عزل رئیس مجمع امور صنفی، توزیعی و خدماتی قم در غیاب وی صورت گرفته و نتیجه‌گیری انجام شده است.

وی ادامه داد: این تصمیم بدون حضور نمایندگان اصلی مانند شهردار قم، بنده و چند نهاد صورت گرفته و باید در این زمینه با تشکیل مجدد کمیسیون، تجدیدنظر شود.

آتش‌زر با بیان اینکه بنده با نامه‌نگاری به برخی ارگان‌ها این کار خلاف قانون را گوشزد کردم، تأکید کرد: باید پیش از تشکیل کمیسیون دستور جلسه برای اعضا فرستاده شود و اعضا با آگاهی از دستور جلسه در کمیسیون شرکت کنند؛ در صورتی که پیشنهاد عزل ریاست مجمع امور صنفی، توزیعی و خدماتی قم صورت جلسه نشده بود.

خبر پیشنهاد عزل ریاست مجمع امور صنفی، توزیعی و خدماتی قم در به نقل از خبرنگار ایلنا منتشر شده است که در بخش پایانی این خبر آمده است: موضوع پیشنهاد عزل تفتی از سمت ریاست مجمع امور صنفی، توزیعی و خدماتی قم در کمیسیون نظارت شهرستان قم به رأی گذاشته شد که در نهایت با توجه به نتایج رأی‌‌گیری کتبی با پیشنهاد عزل نامبرده به هیئت عالی نظارت موافقت شد.

انتهای پیام/78003/ذ20/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول