اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود:

کلاهبردار 4 میلیارد ریالی در بینالود دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود گفت: فردی که در شهرستان بینالود چهار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

کلاهبردار 4 میلیارد ریالی در بینالود دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بینالود، عباس صارمی‌ساداتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری عامل کلاهبرداری چهار میلیارد ریالی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی به محض دریافت خبری مبنی بر اینکه کارگر ساختمانی یکی از پروژه‌های شهر شاندیز با هویت جعلی اقدام به خرید منازل منطقه شاندیز کرده، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات میدانی خود متوجه صحت و سقم موضوع شدند که این فرد با فریب افراد و موجه کردن وضعیت ظاهری و معرفی خود با عنوان پیمانکار ساختمانی از طریق صدور چک اقدام به خرید دو باب منزل واقع در شاندیز به ارزش چهار میلیارد ریال و همچنین خرید خودروی ال 90 به قیمت 400 میلیون ریال و خرید لوازم خانگی به قیمت 400 میلیون ریال و در مجموع مبلغ 400 میلیارد و 800 میلیون ریال خرید انجام داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود اضافه کرد: مأموران پس از شناسایی مالباختگان در تحقیقات انجام گرفته از آنها متوجه شدند، متهم خود را شخصی متمول معرفی کرده و با ارائه چک‌های مدت‌دار اقدام به خرید اموال آنها کرده است.

وی ادامه داد: کارآگاهان با شناسایی مالک چک تحقیقات خود را آغاز کردند؛ این در حالی بود که مالک 10 روز قبل دسته چک خود را در شهر شاندیز مفقود کرده بود.

صارمی یادآور شد: با اقدامات گسترده اطلاعاتی به عمل آمده مشخص شد که متهم از شهرستان طرقبه شاندیز متواری شده که با هماهنگی‌های قضایی محل اختفای وی که در محلی متروکه در شهرستان سرخس بود شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود با بیان اینکه متهم محمد 54 ساله است، خاطرنشان کرد: این متهم هشت فقره سرقت و اعتیاد به مواد مخدر را در پرونده خود دارد؛ متهم در بازجویی‌های خود اظهار کرده که پس از پیدا کردن دسته چک طی هفت فقره جعل امضای مالباخته با تطمیع و فریب مالباختگان این اموال را از آنها خریداری کرده است.

وی تصریح کرد: شهروندان گرامی به منظور جلوگیری از گرفتار شدن در دام این کلاهبرداران باید حتی‌المقدور در مواجهه با افراد ناشناس به صورت نقدی معامله کنند و در صورت قول چک از صحت موضوع در بانک مربوطه اطلاع پیدا کنند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان بینالود؛ تحقیقات پلیس در زمینه این کلاهبرداری ادامه دارد.

انتهای پیام/70023/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول