اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

جاعلان کلاهبردار در ساری روانه زندان شدند

ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ساری سه متهم به جعل و کلاهبرداری را شناسایی و دستگیر کردند.

جاعلان کلاهبردار در ساری روانه زندان شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، در پی مراجعه فردی به ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساری مبنی بر کلاهبرداری از وی با صدور چک جعلی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مالباخته دریافتند فردی به نام "م- گ" با صدور چک جعلی 15 میلیون تومان از مالباخته کلاهبرداری کرده است.

ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی مخفیگاه متهم به کلاهبرداری در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و اظهار داشت که با توجه به صدور چک‌های بلامحل با همکاری دو نفر دیگر اقدام به رفع اثر کرده و پس از اخذ چند فقره چک بانکی دیگر از بانک‌های مختلف از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد.

دو متهم دیگر این پرونده نیز شناسایی شده، دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند و با صدور قرار وثیقه 200 میلیون تومانی روانه زندان شدند.

 توقیف دو دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در محمودآباد

در دیگر خبر پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آمده است: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه توزیع مواد مخدر در شهرستان محمودآباد، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند، یک دستگاه خودرو سواری به رانندگی فردی به نام "سید حسین– م" را متوقف کنند.

ماموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند، پنج کیلو و 500 گرم تریاک را که به طور ماهرانه در کف خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط کنند.

دراین ارتباط ماموران در بازرسی از یک دستگاه خودرو پراید به رانندگی فردی به نام "شمس‌الله- الف" موفق شدند یک کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کنند.

متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 خودروی مسروقه قمی در بابل کشف شد

در سومین خبر این پایگاه آمده است: ماموران انتظامی شهرستان بابل موفق شدند، یک دستگاه خودروی سواری پراید دارای سابقه سرقت از استان قم را در یکی از خیابان‌های این شهر کشف و ضبط کنند.

ماموران انتظامی کلانتری 14 فرماندهی انتظامی شهرستان بابل حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پراید مشکی به شماره 398 ب 28 ایران 16 پارک شده در کنار یکی از خیابان‌ها مظنون شدند.

ماموران در ادامه با استعلام شماره و مشخصات خودرو از مرکز دریافتند، این خودرو سرقتی و دارای سابقه سرقت از استان قم در 18 خرداد ماه سال جاری است که با هماهنگی به عمل آمده خودرو برای شناسایی مالک به پارکینگ منتقل شد.

در این ارتباط ماموران پلیس آگاهی شهرستان بابل به یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 به رانندگی فردی به نام "الف– ن" مظنون و در اقدامی غافلگیرانه این خودرو را متوقف کردند.

ماموران در بازرسی از خودرو موفق شدند یک عدد اسپری فلفلی اشک‌آور غیرمجاز را کشف کنند و همچنین در ادامه تحقیقات دریافتند خودرو دارای دستور توقیف از بازپرسی شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب بابل به دلیل سرقت از مغازه است.

راننده این خودرو نیز به اتهام سرقت دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول