اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد درس خارج فقه حوزه‏های علمیه شاهرود:

جرم و بداخلاقی در ماه رمضان 70 درصد کاهش می‏یابد

استاد درس خارج فقه حوزه‏های علمیه شاهرود گفت: بداخلاقی‏ها و جرم‏ها در ماه مبارک رمضان، 70 درصد کاهش می‏یابد و این یک برکت است.

جرم و بداخلاقی در ماه رمضان 70 درصد کاهش می‏یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، آیت‏ اله مرتضی اشرفی در گردهمایی ائمه جماعات و مبلغان اعزامی شهرستان‏های شاهرود، دامغان و میامی با عنوان «طلایه‏ داران تبلیغ» در مسجد مصلای شاهرود با بیان اینکه در مجالسی که ذکر ائمه اطهار (ع) بیان و یا آیات نورانی قرآن تلاوت شود تاثیرگذاریش بسیار زیاد است، گفت: براساس آماری که نیروی انتظامی داده، بداخلاقی‏ها و جرم‏ها در ماه مبارک رمضان 70 درصد کاهش یافته است.

وی خطاب به مبلغان افزود: باید در این ماه عده‏ای را هدایت و رسالت خود را انجام تا آثار خوب آن را ببینیم.

مدیر حوزه‏ های علمیه امام صادق (ع) و ولی‏عصر (عج) شاهرود ضمن بیان اینکه کلمات مبلغان دین بر قلب‏های مردم می‏نشیند و خود به خود علوی و حسینی می‏شوند، اظهار داشت: تعلیم و تربیت در دین اسلام بسیار با اهمیت است و باید قدردان این موقعیت باشیم.

اشرفی تصریح کرد: محبت واقعی به اهل بیت (ع) است و ما می‏توانیم از این راه مردم را راهنمایی و هدایت، از ظلم به دیگران دور و در زندگی توفقیات زیادی کسب کنیم.

وی با تاکید بر ترویج اقامه نماز اول وقت گفت: هرچه انسان با خدا و ائمه (ع) ارتباط برقرار کند دارای کمال و فضیلت شده و فروتنی در وی بیشتر می‏شود.

این استاد درس خارج فقه با تاکید بر اینکه مبلغان دینی نباید در فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر هراسی داشته باشند، تصریح کرد: مبلغان با فهم صحیح از دین در کار خود موفق خواهند بود.

انتهای پیام/2249/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول