اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام کمیته امداد کردستان:

مددجویان کردستانی آموزش‌های حقوقی می‌بینند

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی استان کردستان از ارائه آموزش‌های حقوقی به مددجویان و کارکنان این نهاد با همکاری کانون وکلای استان خبر داد.

مددجویان کردستانی آموزش‌های حقوقی می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رضا طاهری ظهر امروز در جلسه انعقاد تفاهم نامه‌ فی مابین کانون وکلای استان و کمیته امداد کردستان، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه به منظور توسعه و تحکیم همکاری‌ها و در راستای رفع مشکلات محرومین به ویژه مسائل حقوقی آنان خاصه مددجویان زیرپوشش این نهاد فی‌ مابین کانون وکلای استان و کمیته امداد منعقد شده است.

وی تصریح کرد: استفاده مددجویان کمیته امداد از خدمات معاضدت حقوقی و اختصاصی وکلای معاضدتی دادگستری در صورت معرفی کمیته امداد و بهره‌مندی مددجویان از خدمات حقوقی کانون وکلا از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان خاطرنشان کرد: صرف معرفی مددجویان زیرپوشش این نهاد از حیث تمکن برای کانون وکلای دادستری استان ملاک عمل خواهد بود.

طاهری تصریح کرد: مشاوره و پیگیری‌های بعدی مددجویان پس از قبول و احراز شرایط توسط کمسیون معاضدت مستقر در کانون وکلای دادگستری استان در محل اداره حقوقی و املاک این نهاد مقدس در استان انجام می‌شود.

وی بیان داشت: استفاده امداد و مددجویان زیرپوشش از کارگاه‌های آموزش حقوقی کانون وکلا از دیگر بندهای این تفاهم‌نامه است.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی استان کردستان در ادامه به روش اجرای تفاهم‌نامه فوق‌الذکر اشاره کرد و افزود: یک نفر از کانون وکلا و یک نفر از کمیته امداد به عنوان نماینده و رابط به منظور پیگیری و اجرای تفاهم‌نامه فی‌ما بین معرفی شده است.

طاهری تصریح کرد: نمایندگان طرفین برحسب ضرورت جلسات مشترکی را برگزار و برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: مددجویان بر طبق این تفاهم‌نامه در روزهای سه‌شنبه هر هفته برای رفع مشکلات حقوقیشان به کانون وکلا معرفی می‌شوند.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی استان کردستان در پایان تصریح کرد: این تفاهم‌نامه به مدت یک سال اجرا و درصورت تمایل تداوم فعالیت‌های مشترک قابل تمدید است.

انتهای پیام/79002/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول