اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر بیستمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان همدان خبر داد

اجرای نمایش‌های بخش خردسال جشنواره در مهدهای کودک‌

دبیر بیستمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان همدان از اجرای نمایش‌های بخش خردسال جشنواره در مهدهای کودک‌ خبر داد.

اجرای نمایش‌های بخش خردسال جشنواره در مهدهای کودک‌

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان شهرام کرمی در جلسه آسیب‌شناسی و مروری بر جشنواره نوزدهم که در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: نوزدهمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان با نظم بسیار و کیفیت بالایی در همدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه جشنواره گذشته نقاط قوت بسیاری داشت، بیان داشت: پیش از برگزاری مراسم دغدغه آن را داشتیم که مشکلاتی به وجود بیاید، اما مراسم افتتاحیه به قدری خوب برگزار شد که به فکر افتادیم برای سایر جشنواره‌ها هم از این شیوه استفاده کنیم.

دبیر بیستمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان همدان، استقبال گسترده مردم همدان از جشنواره نوزدهم را قابل توجه دانست و عنوان کرد: مردم همدان استقبال بی‌نظیری از نمایش‌ها داشتند و مهمان‌نوازی آنها توجه همه مهمانان به خصوص مهمانان خارجی را به خود جلب کرد.

وی با تأکید بر اینکه جشنواره بیستم با جشنواره‌های گذشته اندکی متفاوت است، خاطرنشان کرد: امسال بخش نمایش خردسال نیز به جشنواره اضافه شده است و سعی ما بر این است که در داوری آثار از پیشکسوتان تئاتر استان، بیشتر استفاده کنیم.

کرمی افزود: از نکات برجسته جشنواره امسال، استقبال گسترده گروه‌های خارجی از جشنواره است.

وی متذکر شد: حمایت از گروه‌های شهرستانی، یکی از محورهای اصلی جشنواره است و اگر آثاری که از استان همدان به دبیرخانه ارسال می‌شود، به حد نصاب برسد، این آثار به صورت زنده بازبینی خواهند شد.

انتهای پیام/89003/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول