اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان

طرح همای رحمت در اراک اجرا می‌شود

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اراک از اجرای طرح همای رحمت در هفته آینده در استان خبر داد.

طرح همای رحمت در اراک اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علیرضا محمودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: طرح همای رحمت هر ساله به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان در سطح استان به مرحله اجرا در می‌آید.

وی تصریح کرد: بر اساس تدابیر اتخاذ شده این طرح ظرف سه روز آینده به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر اراک با بیان این‌که با اجرای این طرح اعضای جمعیت با شناسایی خانواده‌های نیازمند اقدام به توزیع بسته‌های غذایی بین آن‌ها خواهند کرد، گفت: هر بسته غذایی شامل قند و شکر، حبوبات، خرما، ماکارونی، برنج، رب گوجه، روغن، سویا، مرغ، چای و پنیر به ارزش 700 هزار ریال است که کار تهیه و بسته‌بندی این سبد هم‌اکنون در حال انجام است.

به گفته وی، امسال در قالب طرح همای رحمت که به منظور کمک به خانواده‌های مستضعف اجرا می‌شود، 200 سبد غذایی در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

محمودی گفت: این طرح در راستای شعار «توانمندی و نیازمندان» اجرا می‌شود که طی آن با کمک توانمندان، خیرین و داوطلبین که در این طرح مشارکت دارند به افراد ناتوان که زیر پوشش هیچ ارگانی نیستند،؛ بسته‌ غذایی اهدا می‌شود.

وی با بیان این‌که جمعیت هلال‌احمر با استفاده از کمک‌های خیرین مواد غذایی را تهیه و به کمک داوطلبین خیر بین مردم نیازمند و مستضعف تقسیم می‌کند، اظهار داشت: در اجرای طرح همای رحمت 20 نفر از داوطلبان هلال‌احمر در کنار خیران در توزیع بسته‌های غذایی مشارکت دارند.

رئیس جمعیت هلال احمر اراک همچنین از اهدای 17 سری جهیزیه با مشارکت خیرین به ارزش 21 میلیون تومان به نوعروسان نیازمند خبر داد.

مسئول خانه داوطلبان شهرستان اراک نیز با اشاره به مشارکت گسترده خیرین در امر کمک به نیازمندان گفت: طی سه ماهه گذشته، 160 میلیون ریال کمک‌های مردمی برای اعطا به نیازمندان به خانه داوطلب جمعیت هلال‌احمر اراک اهدا شده است.

مریم محصولی افزود: در این مدت همچنین 80 میلیون ریال کمک دارویی و نیز کمک‌های جانبی دیگر از محل این کمک‌ها به بیماران نیازمند اهدا شده است.

انتهای پیام/87010/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول