اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین خبر داد

برگزاری جشنواره فصلی مطبوعات در قزوین

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین از برگزاری جشنواره فصلی مطبوعات در این استان با حضور خبرنگاران مطبوعات مکتوب و رسانه‌های استان خبر داد.

برگزاری جشنواره فصلی مطبوعات در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی رمضانی ظهر امروز در نشست خبری که با اصحاب رسانه در این استان داشت با اشاره به راه‌اندازی سرای روزنامه‌نگاران استان قزوین اظهار داشت: با افتتاح سرای روزنامه‌نگاران در قزوین کلاس‌های تخصصی و آموزشی در زمینه‌های خبری، ویراستاری و ... برای خبرنگاران استان مهیا شده است.

وی افزود: جشنواره‌های فصلی رسانه‌های مکتوب و مجازی در استان قزوین نیز از این پس برگزار و در پایان هر سه ماه برترین آثار رسانه‌های استان قزوین معرفی می‌شوند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین با اشاره به فعالیت‌های سرای روزنامه‌نگاران در این استان یادآور شد: از ابتدای تأسیس این سرا تا امروز دو دوره آموزشی ویژه اصحاب رسانه در استان قزوین برگزار شد که این کلاس‌ها به صورت مستمر ادامه می‌یابد.

این مسئول اضافه کرد: اختتامیه جشنواره‌های فصلی رسانه‌های استان قزوین در مرداد ماه و همزمان با روز خبرنگار برگزار می‌شود.

رمضانی خاطرنشان کرد: یکی از محورهای برگزاری این اختتامیه تقدیر از برگزیدگان جشنواره فصلی خواهد بود. چرا که شناخت نقطه ضعف‌ها و قوت رسانه‌ها برای برنامه‌ریزی در حوزه‌های آموزشی از آثار برگزاری این جشنواره است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین خاطرنشان کرد: استان قزوین در عرصه موسیقی نیز شاهد پیشرفت و درخشش خاصی در کشور بوده به طوری که در جشنواره موسیقی فجر در سال گذشته استان قزوین توانست رتبه نخست را برای نخستین‌بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی کسب کند.

وی اضافه کرد: جشنواره موسیقی استانی نیز امسال در نیمه نخست شهریورماه تا هشتم این ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در سال جاری یادآور شد: همایش نکوداشت آیت‌الله زرآبادی نیز از دیگر برنامه‌های شاخص اداره کل ارشاد استان قزوین در شهریورماه است که در 12 این ماه برگزار می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: هفته فرهنگ رضوی نیز از نهم تا نیمه شهریورماه برگزار می‌شود که استان قزوین دومین بار این رویداد فرهنگی هنری را میزبانی می‌کند.

رمضانی تاکید کرد:‌ جشنواره ادبیات رضوی نیز همسو با هفته فرهنگ رضوی در استان برگزار و اختتامیه آن 15 شهریورماه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین برگزاری میزبانی جشنواره فیلم کودک و نوجوان برای نخستین‌بار و همچنین برگزاری جشنواره تئاتر استان را از دیگر برنامه‌های این اداره کل ذکر کرد.

انتهای پیام/2667/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول