اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رژیم ‌صهیونیستی استفاده از «تغذیه اجباری» در زندان‌ها را بررسی می‌کند

دادستانی اسرائیل در حال بررسی طرحی است که در صورت تائید به مسئولان زندان‌ها اجازه می‌دهد در برابر زندانیانی که اعتصاب‌ غذا کرده‌اند، از روش «تغذیه اجباری» استفاده کنند.

رژیم ‌صهیونیستی استفاده از «تغذیه اجباری» در زندان‌ها را بررسی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، دفتر دادستانی اسرائیل در حال بررسی ابعاد قانونی طرحی است که کابینه برای استفاده از روش «تغذیه اجباری» در زندان‌ها، ارائه کرده است. اسرائیل در یک سال گذشته با چالش فزاینده اعتصاب غذای اسرای فلسطینی روبرو بوده و در برخی موارد هم مجبور به آزادی پیش از موعد این اسرا شده است.

در روش «تغذیه اجباری» که در حال حاضر در زندان‌های آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرد، غذا به اجبار و با استفاده از لوله‌های تغذیه به زندانی خورانده می‌شود.

کانال 2 تلویزیون اسرائیل گزارش داده است که وزارت دادگستری، وزارت امنیت داخلی، شین بت (آژانس امنیت داخلی اسرائیل)، اداره زندان‌ها، وزارت جنگ و اعضای شورای امنیت ملی اسرائیل از این طرح حمایت می‌کنند. این طرح در حال حاضر در مراحل اولیه بررسی قرار دارد. پیش‌بینی می‌شود نتایج بررسی‌ها تا چند هفته آینده اعلام شود.

استفاده از این روش در حالی در اسرائیل مورد بررسی قرار می‌گیرد که بسیاری از مجامع حقوق بشری این روش را نادرست دانسته و لغو آن در همه کشورها از جمله آمریکا را خواستار شده‌اند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول