اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه مبارک رمضان

سبد غذایی میان نیازمندان خراسان شمالی توزیع می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: این نهاد به مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع جیره خشک غذایی بین خانواده‌های تحت حمایت کرده است.

سبد غذایی میان نیازمندان خراسان شمالی توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور با بیان اینکه این اقدام در راستای برطرف شدن نیاز غذایی خانواده‌های نیازمند و زیر پوشش در تمام ماه مبارک پیش بینی شده است افزود: ارائه این خدمت با اولویت مناطق محروم و روستاها انجام می‌شود.

وی در عین حال از توزیع غذای گرم و برپایی ضیافت افطاری در سطح استان برای نیازمندان و خانواده‌های زیر پوشش خبر داد و افزود: این خدمت نیز به ترتیب اولویت‌های مذکور و با حمایت‌های خیران نیکوکار در سطح استان انجام می‌شود.

حسین‌پور با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 33 هزار خانواده نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان است گفت: این تعداد خانواده بیش از 6 هزار و 874 یتیم را دارا هستند.

وی همچنین در خصوص چگونگی اطعام و افطار نیازمندان در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: مطابق این طرح خانواده‌های دارای مشکلات معیشتی به ویژه افرادی که فرزندانشان با سوء تغذیه روبه‌رو هستند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیران و نیکوکاران، در اولویت قرار خواهند گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی افزود: این اقدامات با مشارکت ارگان‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های داوطلب و همچنین استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران و اصناف تأمین می‌شود.

وی در خصوص میزان کمک‌های مردمی در ماه رمضان سال گذشته گفت: سال گذشته در این ماه مبارک هشت میلیارد 300 میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی برای اطعام خانواده‌های نیازمند در سطح استان با همکاری و مشارکت خیران و نیکوکاران هزینه شد.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: همه ادارات و سازمان‌ها و خیرانی که در این زمینه فعالیت دارند، می‌توانند با همکاری و مشارکت این نهاد بسته غذایی تهیه کنند و به دست خانواده‌های نیازمندان و محرومان استان برساند.

انتهای پیام/63002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول