اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی مدیر کل زندا‌ن‌های هرمزگان

رئیس جدید زندان میناب معرفی شد

طی حکمی از سوی مدیر‌کل زندا‌ن‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی هرمزگان رئیس‌جدید زندان میناب معرفی شد.

رئیس جدید زندان میناب معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، معاون اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های هرمزگان عصر امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس زندان میناب خدمت به مردم را از بزرگترین نعمت‌های خداوند عنوان کرد و گفت: خدمت به خلق که همانا عیال‌الله هستند نزد پروردگار دارای ارزش فراوانی است.

عباس لقمانی در ادامه به برخی اقدامات صورت گرفته طی سال‌های اخیر در زندان‌های استان اشاره کرد و اظهار داشت: قوام بخشیدن به مقوله مدیریت از بزرگترین خدماتی است که در پنج سال اخیر در زندان میناب به آن پرداخته شد.

وی بیان کرد: امور فرهنگی، امنیت و توجه به مباحث قضایی در این سال‌ها از جمله اقداماتی است که در کنار سایر شرح وظایف سازمانی در زندان میناب به خوبی مدیریت شده است.

رئیس دادگستری میناب نیز در ادامه با اشاره به آیه 110 سوره بقره اظهار داشت: هیچ عملی از انسان نزد خداوند سبحان پوشیده نیست.

منوچهر خیرخواه با بیان این که کار نیک و پسندیده تنها ساخت و احداث مدرسه و مسجد نیست افزود: بسیاری از امور نظیر اهتمام بر اصلاح و تربیت و بازسازی شخصیت کسانی که به هر نحو مسیر خطا و اشتباه را طی کرده‌اند نیز از اعمال و اقدامات شایسته و خداپسندانه به شمار می‌روند.

وی از زندانبانی و اصلاح و تربیت زندانیان به علت رویایی با مشکلات مختلف و فراوان به عنوان یکی از مشاغل سخت، حساس، پر مشقت و طاقت فرسا نام برد و گفت: زندانبانی شغلی است که انگیزه قوی معنوی می‌خواهد.

رئیس دادگستری میناب به تنوع جرایم در این شهرستان اشاره کرد و با ذکر این مطلب که میناب بعد از بندرعباس دارای دومین رتبه در حوزه قضایی استان است و عمده جرایم قاچاق مواد مخدر کشور نیز در میناب رخ می‌دهد افزود: حجم بالایی از زندانیان این حوزه نیز در میناب هستند که می‌طلبد این بخش به صورت منسجم و دقیق مدیریت شود.

خیرخواه تعامل و همکاری مدیر و کارکنان در هر مجموعه را از مهمترین رموز موفقیت یک مدیر عنوان کرد.

این مسئول افزود: بهبود وضعیت زندان و زندانیان از اموری است که باید در این راستا تلاش بیشتری شود.

در این آئین که با حضور معاون اداره کل زندان‌های هرمزگان، جمعی از روسای زندان‌های استان، کارکنان زندان میناب و مسئولان دستگاه‌های اجرایی میناب در فرهنگسرای شهید بهشتی برگزار شد از خدمات پنج ساله کامران میرزایی تقدیر و محمد فیروز زاده به عنوان رئیس جدید زندان میناب معرفی شد.

فیروز‌ زاده پیش از این مسئولیت بازداشتگاه شهرستان جاسک را بر عهده داشت.

انتهای پیام/88004/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول