اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خبر داد

اختصاص 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای ازدواج جوانان

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از اختصاص 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای ازدواج جوانان از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خبر داد.

اختصاص 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای ازدواج جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود بهمنی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از دانشگاه اصفهان در مراسم افتتاحیه شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در دانشگاه اصفهان با اشاره به اهمیت قرض‌الحسنه در آیات و روایات اظهار کرد: تأسیس و گسترش فعالیت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای خدمت‌رسانی به اقشار جامعه از فعالیت‌های بسیار مهم و با ارزش و از افتخارات سیستم بانکی محسوب می‌شود که منشأ خیر و برکت برای مردم شده است.

وی اضافه کرد: خدمت در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران توفیقی بوده که به کارکنان این بانک اعطا شده است.

رئیس کل بانک مرکزی در ادامه با اعلام رضایت بانک مرکزی از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این بانک را پرچم‌دار قرض‌الحسنه در خدمت‌رسانی به مردم دانست و تصریح کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان نخستین بانکی بوده که به صورت تخصصی در زمینه قرض‌الحسنه از بانک مرکزی مجوز دریافت کرده است و بانک مرکزی به دلیل اهمیت موضوع قرض‌الحسنه تمام تلاش خود را در راستای مساعدت با اهداف این بانک انجام می‌دهد و این بانک همچون گذشته با قدرت به فعالیت خود در نظام بانکی ادامه می‌دهد.

در ادامه مراسم، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از اختصاص 2هزار میلیارد ریال تسهیلات برای ازدواج جوانان از سوی این بانک خبر داد و افزود: کمک به رفع مشکلات مردم به ویژه جوانان از محل منابع مردمی از رسالت‌های مهم این بانک است و با اختصاص این مبلغ به پرداخت تسهیلات ازدواج، گام بزرگی در راستای ترویج فرهنگ ازدواج در جامعه برداشته می‌شود.

مصطفی‌پور ادامه داد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هم‌اکنون با بیش از 500 شعبه در سراسر کشور در حال ارائه انواع خدمات بانکی از قبیل افتتاح حساب پس‌انداز و جاری قرض‌الحسنه، انواع خدمات بانکداری الکترونیک از جمله اینترنت بانک، تلفن بانک، همراه بانک، اس‌ام‌اس بانک، عضویت در سامانه‌های شتاب، پایا، ساتنا، دستگاه‌های POS، ATM، کارت اعتباری قرض‌الحسنه و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مشارکتی به مشتریان است.

انتهای پیام/63015/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول