اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مشایخی میهمان ناخوانده فرودگاه اصفهان

کانتر خیریه حضرت ابوالفضل (ع) در فرودگاه اصفهان افتتاح شد

با حضور جمعی از هنرمندان از جمله جمشید مشایخی که مهمان ناخوانده این مراسم بود کانتر خیریه حضرت ابوالفضل(ع) در فرودگاه اصفهان افتتاح شد، از این پس مسافران فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان می‌توانند با مراجعه به کانتر حضرت ابوالفضل (ع) در محل سالن پروازهای داخلی ضمن اطلاع از فعالیت‌های این خیریه، کمک‌های نقدی خود را اهدا کنند.

کانتر خیریه حضرت ابوالفضل (ع) در فرودگاه اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی قاسم‌زاده ظهر امروز در آیین افتتاح خیریه حضرت ابوالفضل (ع) در فرودگاه اصفهان با اشاره به مناسبت‌های ویژه ماه‌های شعبان و رمضان اظهار کرد: امید می‌رود مردم از فرصت‌های ویژه این دو ماه پر برکت نهایت استفاده را کرده و در امر خیر از یک دیگر پیشی بگیرند و هیچ فرصتی را برای خدمت‌رسانی به یک دیگر از دست ندهند.

وی افزود: در تمامی ادیان الهی بر امور خیریه تاکید شده است و این مهم در دین مبین اسلام و به ویژه برای ما شیعیان مورد توجه است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان وجود خیریه را برای حل و فصل مشکلات مردم ضروری دانست و تصریح کرد: امروزه به همت خیران و نیکوکاران شاهد انجام فعالیت‌های گسترده‌ای در امور مختلفی همچون درمانی، عمرانی، کمک به نیازمندان، تهیه جهیزیه و مواردی از این دست هستیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های خیریه حضرت ابوالفضل (ع) در استان اصفهان و استان‌های همجوار گفت: افتتاح و استقرار این کانتر در سالن پروازهای داخلی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان خود کمک کوچکی به گسترش فرهنگ خیریه و نیکوکاری و همچنین آشنایی مردم با فعالیت‌های این خیریه است.

قاسم‌زاده اظهار امیدواری کرد: این حرکت بتواند بستر ساز گام های بلند و استوار تر خیریه حضرت ابوالفضل (ع) در برنامه‌ریزی برای درمان بیماران نیازمند باشد.

همچنین در این آیین مدیرعامل خیریه حضرت ابوالفضل (ع) ضمن خیرمقدم به مسئولان فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان، خیران و مردم حاضر در محل استقرار کانتر خیریه گفت: راه‌اندازی این کانتر می‌تواند ضمن فراهم کردن بستری برای معرفی فعالیت‌ها و اقدامات خیریه به مردم و مسافران، زمینه جذب مشارکت‌های مردمی را نیز فراهم کند.

احمد دردشتی نیز در این مراسم با اشاره به برخی از اقدامات خیریه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: اقدامات خیریه حضرت ابوالفضل (ع) محدود به مرزبندی های مرسوم نبوده و این خیریه آمادگی جذب کمک‌های مردمی از سراسر دنیا و ارائه خدمات به مردم سراسر دنیا را دارد.

به گزارش فارس، جمشید مشایخی مهمان ویژه ناخوانده این آیین بود که ضمن بیان مطالب کوتاهی در خصوص اهمیت فعالیت خیریه‌ها گفت: با توجه به فعالیت‌های خوب خیریه حضرت ابوالفضل (ع) استقرار این کانتر بتواند بستری مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار داشته باشد.

وی تاکید کرد: باید برای ترویج فرهنگ اهدا عضو از مرگ مغزی اقدامات فرهنگی گسترده‌ای را در سطح کشور آغاز کرد و برگزاری جشن نفس گام اولیه برای این حرکت بزرگ است.

در این مراسم نیز مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان، مدیرعامل خیریه حضرت ابوالفضل (ع)، حسن اکلیلی بازیگر سرشناس اصفهانی و جمعی از اعضای هیئت امنای خیریه حضرت ابوالفضل (ع) در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی حضور داشتند.

گفتنی است از این پس مسافران فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان می‌توانند با مراجعه به کانتر حضرت ابوالفضل (ع) در محل سالن پروازهای داخلی ضمن اطلاع از فعالیت‌های این خیریه، کمک‌های نقدی خود را اهدا کنند.

انتهای پیام/63012/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول