اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خبر داد

برگزاری محافل جزء‌خوانی قرآن کریم در تمامی مساجد کردستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری محافل جزء‌خوانی در همه مساجد استان در قالب برنامه‌های ویژه شورای سیاستگذاری فعالیت‌های قرآنی خبر داد.

برگزاری محافل جزء‌خوانی قرآن کریم در تمامی مساجد کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قباد میمنت‌آبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج اظهار کرد: همزمان با دیگر استان‌های کشور شاهد فعال ‌شدن شورای سیاستگذاری فعالیت‌های قرآنی در استان بودیم؛ در قالب این شورا دستگاه‌های متولی امور قرآنی با انسجام بیشتری به اجرای برنامه‌های این حوزه مشغول شده‌اند.

وی افزود: از سال گذشته و با فعال شدن این شورا شاهد گسترش فعالیت‌های قرآنی در استان و انسجام‌بخشی به این فعالیت‌ها بوده‌ایم و در رمضان امسال نیز با مشارکت دستگاه‌های عضو این شورا برنامه‌های متعددی در راستای ترویج فرهنگ قرآن‌آموزی در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تصریح کرد: همزمان با ایام مبارک رمضان نیز محافل جزء‌خوانی در همه مساجد و اماکن متبرکه استان در نظر گرفته شده است و با همکاری صدا و سیمای استان نیز 30 برنامه 20 دقیقه‌ای با محوریت آموزش مقدماتی قرآن تولید و پخش خواهد شد.

میمنت‌آبادی همچنین از اعزام نخبگان و فعالان قرآنی استان به محضر مقام معظم رهبری، برپایی محفل بزرگ جزء‌خوانی قرآن کریم در مسجد جامع سنندج و مسجد جامع بیجار با همکاری شورای سیاستگذاری قرآنی استان و اعزام کاروان نخبگان قرآنی استان به نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از دیگر برنامه‌های این شورا در ماه مبارک رمضان نام برد.

محمدقادرمرزی مسئول فرهنگی شهرداری سنندج نیز در این جلسه از برگزاری 30 محفل قرآنی در 30 مسجد شهر سنندج و تجلیل از 150 نفر از فعالان و خادمان قرآنی در مناطق سه‌گانه شهرداری سنندج در ایام مبارک رمضان خبر داد.

وی همچنین از در نظر گرفتن اتوبوس سلامت، تخفیفات ویژه برای نصب بنرهای تبلیغاتی با محوریت برنامه‌های ویژه این ایام و مشارکت در محافل انس با قرآن در محلات مختلف سنندج خبر داد.

انتهای پیام/79006/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول