اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شهرداری صورت گرفت

رفع مشکل ترافیکی در مرکز شهر جیرفت

شهردار جیرفت گفت: با تبدیل شدن کوچه بصیریان در مرکز شهر جیرفت به خیابان، رفت و آمد در دو خیابان پرترافیک شهر که طی سال‌ها مشکلات زیادی در عبور و مرور ایجاد کرده بود، تسهیل شد.

رفع مشکل ترافیکی در مرکز شهر جیرفت

امان‌الله مختاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با بیان اینکه کوچه معروف به بصیریان جیرفت به خیابان 18 متری تبدیل شد، اظهار داشت: عرض این کوچه که پیش از این شش متر بود از دو طرف نیز شش متر تعریض شد و هم‌اکنون به خیابان 18 متری تبدیل شده است.

مختاری با اشاره به اینکه هم‌اکنون 12 متر از عرض کوچه بصیریان آسفالت شده است، تصریح کرد: همچنین با همکاری اداره‌های امور آب و فاضلاب شهری و امور برق شهرستان جیرفت کار زیرساخت‌های اصلی آب و برق نیز به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه 85 درصد از عملیات تملک املاک واقع در کوچه بصیریان به اتمام رسیده است، ابراز داشت: انتظار می‌رود که 15 درصد از مالکان باقیمانده هر چه سریع‌تر با شهرداری به توافق برسند.

مختاری با تقدیر از مساعدت و همکاری مالکان کوچه بصیریان عنوان کرد: همچنین مالکان این کوچه مطابق قرارداد منعقد شده با شهرداری باید هر چه سریع‌تر اقدام به ساخت و ساز کنند.

شهردار جیرفت با اشاره به اینکه کوچه بصیریان میدان امام و چهارراه فرمانداری را به یکدیگر متصل می‌کند، گفت: این کوچه که در مرکز شهر قرار دارد، رفت و آمد در دو خیابان پرترافیک شهر جیرفت را که طی سالها مشکلات زیادی در عبور و مرور به وجود آورده بود، تسهیل کرده است.

وی با بیان اینکه شهرداری در تعریض کوچه بصیریان و تبدیل شدن آن به خیابان بیش از یک میلیارد ریال هزینه کرده است، خاطر نشان کرد: شهرداری در راستای خدمت به مردم از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

انتهای پیام/80001/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول