اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایش بوق؛ روایت گیر افتادن شازده کوچولو در ترافیک

کارگردان نمایش بوق گفت: نمایش بوق به بیان مصائب و مشکلات شهروندی انسان‎ها توسط شازده کوچولو که خود به زمین آمده و در ترافیک گیرافتاده است می‎پردازد.

نمایش بوق؛ روایت گیر افتادن شازده کوچولو در ترافیک

آزاده کمال بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نمایش بوق نوشته فرهاد نقدعلی است که به خاطر شرکت دادن آن در جشنواره کمدی تغییراتی در متن نمایش دادیم.

وی افزود: داستان نمایش بوق را از دید شازده کوچولو تعریف شده و به دلیل شرکت آن در بخش ویژه موضوعات شهروندی را نیز در آن گنجاندیم.

کارگردان نمایش بوق از عوامل نمایش بوق نام برد و گفت: مشاور کارگردان حسین عبدالهی است و بازیگران نمایش بوق به ترتیب  بهنام شمسایی، پیام میرکی، شاهد خدادادی، رزیتا کزوندی، نوشین منوچهری، نورا موسوی، ارسلان سلطانی، حمید راست قلم، حسین پارسی، علی سمندی جان، رسول دهقانی و صالح تقی پور هستند.

وی ادامه داد: موضع بوق در خصوص زندگی شهروندی انسان‎ها روی زمین و تنهایی‌هایی که انسان‌ها روی زمین برای خود به وجود آورده‎اند است.

کمال بروجردی تصریح کرد: در داستان نمایش بوق شازده کوچولو به زمین آمده است، بین انسان‎هایی که در ترافیک و در خودروهای خود گیر افتاده‎اند و هرکدام مصائب و مشکلات خود را دارند و پس از اینکه وضعیت کره زمین را می‎بیند خسته و دل شکسته به جایگاه اصلی خود باز می‎گردد.

به گزارش فارس، بوق به کارگردانی آزاده کمال بروجردی در بخش ویژه چهارمین جشنواره تئاتر کمدی اصفهان شرکت دارد.

انتهای پیام/63019/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول