اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با حلول ماه مبارک رمضان

طرح همای رحمت در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از آغاز طرح همای رحمت در این استان خبر داد.

طرح همای رحمت در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج مسعود مثنوی امروز در جمع خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌ و خدمات ارائه شده به آحاد مردم اشاره کرد و گفت: مهمترین برنامه‌های اجرایی جمعیت هلال‌احمر استان در ماه مبارک رمضان اجری طرح همای رحمت در این ایام‌الله است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود و بر اساس روال برنامه‌های سال‌های گذشته نیز خدمات و اقلام مواد غذایی به نیازمندان نیز ارائه می‌شود.

مثنوی جامعه هدف طرح همای رحمت جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد را نیازمندان، فقرا، ایتام، خانواده‌های بی‌سرپرست و بد سرپرست عنوان کرد و گفت: کمک‌های مردمی در بسته‌های اقلام مواد غذایی در بین نیازمندان و جامعه هدف این طرح توزیع می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: خیرین و نیکوکاران کمک‌های خود را در قالب نقدی و غیر نقدی به جمعیت هلال‌احمر استان ارائه می‌کنند و این نهاد در قالب کمک‌ها و بسته‌های مواد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان به جامعه هدف خود ارائه می‌کند.

مثنوی علاوه بر توزیع کالا بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان برگزاری سفره افطاری را از دیگر برنامه‌های هلال‌احمر در این ماه مبارک و عزیز عنوان کرد و گفت: سفره افطاری در همه شهرستان‌های استان اجرا می‌شود و جامعه هدف این مرکز بر سر سفره ماه مهمانی خدا می‌نشینند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد اجرا و برگزاری اردوی جهادی و حمایتی را از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر این استان عنوان کرد و گفت: این سازمان خدمات ارزشمندی را در راستای فعالیت‌ها بهداشتی و درمانی، جهادی و حمایتی به جامعه هدف خود ارائه می‌کند.

وی، اهداء خون با حضور جوانان جمعیت هلال‌احمر را از دیگر برنامه‌های اجرایی این مرکز در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

مثنوی در ادامه به آغاز طرح نشاط و پویایی جمعیت هلال‌احمر استان اشاره کرد و گفت: این طرح از ابتدای فصل تابستان به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان این جمعیت آغاز شده که برنامه‌های زیادی در این خصوص به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/82011/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول