اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روزانه

50 تن مرغ در بازار همدان توزیع می‌شود

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان گفت: در ماه رمضان با توجه به افزایش تقاضا بیش از 50 تن مرغ در بازار توزیع می‌شود.

50 تن مرغ در بازار همدان توزیع می‌شود

جواد عاشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه قیمت مرغ گرم برای مصرف‌کننده امروز در بازار همدان کیلویی 6 هزار تومان است اظهار داشت: مرغ منجمد که پشتیبانی بازار امروز کیلویی 4 هزار و 850 تومان عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: برای کنترل بازار و تأمین مرغ، ماهی و گوشت قرمز به میزان لازم این اقلام در نمایشگاه طرح ضیافت همدان توزیع می‌شود.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با اشاره به اینکه تخم مرغ شانه‌ای 6 هزار و 500 تومان در بازار توزیع می‌شود تصریح کرد: در خصوص تأمین تخم مرغ و مرغ هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و حتی مازاد داریم که می‌توانیم به استان‌های دیگر صادر کنیم.  

وی در ادامه با بیان اینکه روزانه به طور میانگین بین 10 تا 15 تن مرغ منجمد در نمایشگاه طرح ضیافت عرضه شده اضافه کرد: روزانه بیش از پنج مرغ توسط ماشین‌های سیار در بین مردم در محله‌ها توزیع می‌شود.

عاشوری اضافه کرد: در روزهای عادی روزانه 40 تن مرغ در بازار توزیع می‌شود اما با توجه به افزایش تقاضا در ماه رمضان به 50 تن هم می‌رسد.   

وی در پایان ابراز داشت: تعداد سه واحد عرضه مرغ به صورت سیار در سطح شهر همدان فعال است که در م امامزاده عبدالله(ع)، اطراف میدان رسالت و در شهرک مدنی و فرهنگیان اقدام به توزیع مرغ می‌کنند.

انتهای پیام/89019/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول