اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حل مشکلات موجود

طرح‌های فرمانداری شیراز در اختیار شورای جدید شهر قرار می‌گیرد

فرماندار شیراز گفت: طرح‌های مربوط به این کلان‌شهر به منظور حل مشکلات موجود در اختیار شورای اسلامی جدید قرار می‌گیرد.

طرح‌های فرمانداری شیراز در اختیار شورای جدید شهر قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، جواد زرین‌کلاه در دیدار اعضای دور چهارم شورای اسلامی شهر شیراز با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با بیان اهمیت و نقش شوراهای اسلامی در توسعه پایدار شهرها، اظهار داشت: در عین حال هجمه گسترده‌ای که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای عدم مشارکت مردم با بصیرت ایران اسلامی در دو انتخابات مهم 24 خرداد به راه انداختند، اما مردم با تاسی از ولی امر خود و حضور میلیونی در پای صندوق‌های رای تعهد خود را به نظام نشان دادند و شهروندان فهیم و ولایت‌مدار شهرستان شیراز نیز از این قائده مستثنی نبودند و حضور حماسی خود را به عرصه نمایش گذاشتند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز با تقدیر از اعضای هیئت اجرایی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و دور چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شیراز افزود: تعامل بین هیئت اجرایی و هیئت نظارت و پیگیری شکایات و اعتراضات رسیده با حساسیت لازم به منظور احقاق حقوق شهروندان و نامزدها باعث شد شاهد انتخاباتی باشکوه در هر دو انتخابات باشیم، هر چند که این تعامل و رسیدگی‌ها را از وظایف ذاتی این هیئت‌ها می‌دانیم.

وی ادامه داد: بیش از 850 پرونده در بیش از 40 جلسه با دقت کامل توسط اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان شیراز مورد بررسی قرار گرفت و بعد از انتخابات نیز به بیش از 170 اعتراض و شکایت رسیدگی شد و جا دارد از طی کردن مسیرهای قانونی اعتراض توسط نامزدهای شوراهای اسلامی این شهرستان نیز تقدیر کنم.

فرماندار شیراز خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی شهر شیراز همزمان با دیگر شوراهای اسلامی سراسر کشور از 12 شهریور ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز می‌کنند و انتظار داریم اعضای جدید از توفیق به دست آمده برای خدمتگزاری به مردم و توشه آخرت خود استفاده کنند.

این مسئول با توصیه به اعضای جدید شورای اسلامی شهر شیراز و بیان برخی مشکلات اجتماعی و فرهنگی این کلان‌شهر، متذکر شد: برابر اصل 100 قانون اساسی و ماده یک قانون شورای اسلامی شوراهای اسلامی شهرها علاوه بر مسائل شهرداری و عمرانی شهرها در زمینه دیگر مسائل از جمله مشکلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، بهداشتی، ورزشی و ... نیز مسئولیت دارند و باید برای کمک به حل مشکلات شهری برنامه‌ریزی و فرمانداری را در این امر مهم یاری کنند.

زرین‌کلاه در پایان با بیان اینکه طرح‌های متعددی در حوزه‌های مختلف در فرمانداری شیراز تهیه و عملیاتی شده است و در این راستا در این مجموعه آمادگی وجود دارد تا دیگر طرح‌های مربوط به شیراز به منظور بهبود و تسریع در حل مشکلات موجود شهر در اختیار شورای اسلامی جدید قرار گیرد.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول