اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه طبس:

خراسان جنوبی خدمات خوبی به طبس ارائه کرده است

فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: پس از الحاق طبس به استان خراسان جنوبی، با وجود مشکلات مالی موجود در کشور، خدمات نسبتاً مطلوبی به طبس ارائه شده است که جای تقدیر دارد.

خراسان جنوبی خدمات خوبی به طبس ارائه کرده است

احمد طالبیان‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: با وجود مشکلات مالی موجود در کشور، اما پس از الحاق طبس به استان خراسان جنوبی خدمات نسبتاً مطلوبی به این شهرستان ارائه شده که جای تقدیر دارد و از جمله آن اختصاص 210 میلیارد ریال است که بزودی ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این مبلغ 70 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی در شهرستان طبس ابلاغ شده و مبلغ 80 میلیارد ریال نیز برای احداث و بهسازی راه دیهوک - راور و همچنین رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های شهرستان طبس اختصاص یافته است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس افزود: ارتقاء تعدادی از ادارات طبس به معاونت اداره کل، افزایش نیروی انسانی ادارات، و تحویل خودروها و تجهیزات جدید به ادارات از جمله خدمات استان خراسان جنوبی به شهرستان طبس در طول حدود چهار ماه گذشته است.

این مسئول یادآور شد: با همدلی و وحدت رویه مسئولان شهرستان طبس اقدامات مطلوبی در این شهرستان انجام شده و فعالیت‌های زیاد دیگری نیز در دست انجام است که امیدواریم هر چه سریع‌تر به ثمر بنشیند تا مردم شهد شیرین آن را به وضوح بچشند.

طالبیان‌مقدم اضافه کرد: از جمله مهمترین برنامه‌ها و پیگیری‌های معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس می‌توان به اتمام علمک‌گذاری گاز منازل شهر طبس طی سه ماه آینده، آغاز احداث خط انتقال گاز به بخش‌های دستگردان و دیهوک طبس، اضافه شدن دو رشته کارشناسی به دانشگاه فنی و حرفه‌ای طبس، راه‌اندازی دانشگاه فنی و حرفه‌ای ویژه خواهران در طبس، راه‌اندازی دانشکده فنی و مهندسی در طبس، پیگیری برای بهره‌مندی شهرستان طبس از خط دوم انتقال آب سرشاخه‌های کارون به استان یزد، پیگیری برای شبانه‌روزی شدن مراکز بهداشتی درمانی دیهوک، عشق‌آباد و تپه‌طاق، و تشکیل کارگروه توسعه معدن در طبس اشاره کرد.

انتهای پیام/90001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول