اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم طبس در مجلس:

پرهیز از اختلاف لازمه توسعه طبس/ از سهمیه آب طبس نمی‌گذریم

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرهیز از اختلاف لازمه توسعه شهرستان طبس است، گفت: باید با وحدت، همدلی و هماهنگی به‌ دنبال ایجاد صنایع جدید و اشتغال‌زایی در طبس در راستای توسعه و پیشرفت بیشتر منطقه باشیم.

پرهیز از اختلاف لازمه توسعه طبس/ از سهمیه آب طبس نمی‌گذریم

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، محمدعلی عبدالله‌زاده در جلسه شورای اداری شهرستان طبس ضمن تأکید بر لزوم پرهیز از اختلاف در بین مدیران، اظهار داشت: هدف عده‌ای فقط ایجاد اختلاف بین مسئولان از طریق شایعه‌پراکنی و دروغ است.

وی با اشاره به اینکه اختلاف و تفرقه میان مسئولان سبب وارد آمدن زیان به توسعه شهرستان و مردم می‌شود، ادامه داد: باید همه با وحدت، همدلی و هماهنگی تنها به‌دنبال ایجاد صنایع جدید و اشتغال‌زایی در شهرستان طبس در راستای توسعه و پیشرفت این منطقه باشیم.

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی به برخی از پیگیری‌های خود در زمینه مسائل شهرستان طبس اشاره و اضافه کرد: به طور قطع هیچ‌گاه از سهم آب شهرستان طبس از محل خط دوم انتقال آب سرشاخه‌های کارون به استان یزد نمی‌گذریم چرا که این یک موضوع ملی است و انتزاع شهرستان طبس از استان یزد تأثیری در آن ندارد.

این مسئول ادامه داد: با مجوز وزیر نیرو، بسیاری از مقدمات برای بهره‌مندی طبس از خط دوم انتقال آب سرشاخه‌های کارون به استان یزد انجام شده است که این موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنم.

عبدالله‌زاده در ارتباط با بیمارستان در حال احداث طبس نیز بیان داشت: برای تجهیز بیمارستان یکصد تختخوابی طبس مبلغ 50 میلیارد ریال اعتبار در لایحه بودجه سال 92 اختصاص یافته است.

وی اذعان داشت: بیمارستان قدیمی شهر طبس نیز باید همچنان به فعالیت خود ادامه داده و از انتقال تجهیزات این بیمارستان به بیمارستان جدید خودداری شود.

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره گازرسانی به شهرستان طبس یادآور شد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی شرکت گاز استان خراسان جنوبی قرار است که کار گازرسانی به تمامی منازل شهر طبس تا قبل از آغاز فصل زمستان به اتمام رسیده و کار احداث خط انتقال گاز به شهرهای عشق‌آباد و دیهوک طبس نیز تا پایان سال جاری آغاز شود.

این مسئول درباره نقل مکان مرکز رشد فناوری طبس به محلی دیگر نیز اذعان داشت: درست است که فرمانداری شهرستان طبس به ساختمان سابق خود که هم‌اکنون محل استقرار مرکز رشد فناوری است نیاز دارد، اما باید ترتیبی داده شود تا شرکت‌های مستقر در این مرکز که تاکنون فعالیت‌های خوبی هم داشته‌اند دچار مشکل نشده و فضای مناسبی برای آن‌ها ایجاد شود که بتوانند به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

انتهای پیام/90001/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول