اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اختصاص 66 هزار ساعت حق‌التدریس برای اجرای دوره‌های سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 66 هزار ساعت حق‌التدریس برای اجرای دوره‌های سوادآموزی در این استان خبر داد.

اختصاص 66 هزار ساعت حق‌التدریس برای اجرای دوره‌های سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدمسعود ارجمند صبح امروز در نشست رؤسا، کارشناس مسئولان و کارشناسان سوادآموزی شهرستان‌ها و مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: جهت شتاب‌بخشی به پایان بی‌سوادی در گروه سنی زیر 50 سال در استان تا پایان برنامه پنجم توسعه علاوه بر پرداخت سرانه سوادآموزی به صورت فرد به فرد تا مبلغ 400 هزار تومان به آموزش دهنده‌ها از این به بعد هر معلمی که بتواند یک کلاس در دوره سوادآموزی با حداقل شش نفری سواد را تشکیل و باسواد کند تا میزان 400 ساعت حق‌التدریس برابر نرخ حق‌التدریس آموزش و پرورش به او پرداخت می‌شود.

وی عنوان کرد: 66 هزار ساعت حق‌التدریس برای اجرای دوره‌های سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت که این میزان به معلمانی که در سال 92 با سوادآموزی همکاری کنند، پرداخت می‌شود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری دو دوره دیگر در سوادآموزی اشاره کرد و گفت: در دوره انتقال به میزان 600 ساعت از اول مهرماه قابل اجر است و در دوره تحکیم سواد به میزان 100 ساعت از هم‌اکنون قابل پرداخت است.

ارجمند تصریح کرد: شتاب‌بخشی به پایان بی‌سوادی در سطح این استان بر اساس بخشنامه مقام عالی وزارت برعهده مدیران مجتمع‌ها و مدارس گذاشته شده است و انتظار می‌رود برنامه‌ریزی درست دقیق و هم‌اندیشی و هم‌فکری دست به دست هم بدهیم و در جهت رفع این معضل از جامعه تلاش خویش انجام گیرد.

انتهای پیام/82009/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول