اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره‌کل ‌استاندارد کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

انجام 1643 نفرساعت آموزش مسئولان کنترل کیفیت در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر‌کل استاندارد کهگیلویه و بوبراحمد گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 1643 نفر ساعت آموزش مسئولان کنترل کیفیت و 345 نفر ساعت آموزش کارکنان در اداره‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

انجام 1643 نفرساعت آموزش مسئولان کنترل کیفیت در کهگیلویه و بویراحمد

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 1643  نفر ساعت آموزش مسئولان کنترل کیفیت و 345 نفر ساعت آموزش کارکنان در اداره‌کل استاندارد انجام شده است.

 مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد به بازرسی‌های صورت گرفته اشاره کرد و گفت: 274 مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی، 308 مورد بازرسی نازل‌های سوخت، 202 مورد انگ فلزات و تعداد دیگری از بازرسی‌ها را در حوزه کاری خود انجام دادیم.

محمدی به تخلف‌های صورت گرفته در زمینه مصالح ساختمانی اشاره کرد و گفت: 9 واحد تولید مصالح ساختمانی را به تعزیرات در کهگیلویه، گچساران و بویراحمد ارجاع دادیم.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: انتظار میرود هم‌استانی‌های به عنوان بازرسان افتخاری استاندارد در راستای کنترل کیفی محصولات استان و حمایت از تولیدات داخلی با کیفیت، با بازرسان اداره‌کل استاندارد همکاری کنند.

محمدی گفت: واحد آموزش این اداره‌کل در سال‌جاری نیز با هدف تربیت نیروهای تخصصی در کارخانجات و واحدهای تولیدی بیش از پیش می‌کوشد تا با انجام نیازسنجی‌های آموزشی و ارائه آموزش‌های تخصصی لازم جهت مسئولان کنترل کیفیت، بر توان علمی و دانش تخصصی آن‌ها بیفزاید و امیدوار است که با برنامه‌ریزی صحیح به این مهم دست یابد.

انتهای پیام/82009/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول