اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح صادرات رسمی سوخت توسط مرزنشینان

11 میلیارد ریال سود حاصل فروش سوخت در هیرمند بوده است

فرماندار هیرمند گفت: از زمان اجرای طرح صادرات رسمی سوخت توسط مرزنشینان، 11 میلیارد ریال سود از فروش سوخت در این شهرستان حاصل شده است.

11 میلیارد ریال سود حاصل فروش سوخت در هیرمند بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، سلطانعلی دهمرده ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان هیرمند اظهار کرد: طرح صادرات رسمی سوخت توسط مرزنشینان شهرستان علاوه بر جلوگیری از قاچاق سوخت می‌تواند در تامین معیشت مرزنشینان گام موثری باشد.

وی افزود: همچنین این کار در جلوگیری از مهاجرت مرزنشینان به سوی استان‌های شمالی و مرکزی کشور نقش بسزایی دارد.

این مسئول ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون 81 تانکر، 29 هزار لیتری به فروش رسیده و مبلغ 11 میلیارد ریال سود حاصل از این کار بوده است.

فرماندار هیرمند تصریح کرد: هم‌اکنون از طریق نمایندگان مرزنشینان، مدارک شناسنامه‌ای و کارت ملی برای افتتاح شماره حساب جمع‌آوری و تحویل بانک عامل شده است.

دهمرده در ادامه به بررسی میدانی موتور پمپ‌های فعال در بخش کشاورزی توسط نمایندگان فرمانداری، شرکت نفت و جهاد کشاورزی تاکید کرد و گفت: با توجه به گزارش مدیر جهاد کشاورزی مبنی بر عدم اختصاص سهمیه سوخت برخی از مالکان تراکتورها مقرر شد که ظرف دو هفته آینده به صاحبان این تراکتورها اعلام گردد تا برای بازرسی تراکتورها در مراکز دهستان‌ها اقدام شود.

انتهای پیام/75002/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول