اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس مطرح کرد

پیگیری مشکلات کارگران کارخانه سیمان تا حصول نتیجه مطلوب

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات کارگران کارخانه سیمان را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری می‌کنم گفت: کارگران از تحصن و تعطیلی کارخانه پرهیز کنند.

پیگیری مشکلات کارگران کارخانه سیمان تا حصول نتیجه مطلوب

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد در نشست با جمع کثیری از کارگران و کارکنان و مهندسان کارخانه سیمان دشتستان باتبریک ایام شعبانیه و فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: خداوند را شاکریم که در این ایام پربرکت توفیق نشستن بر سفره ائمه اطهار(ع) را پیدا کردیم و باید از فضیلت‌های این ماه‌های مبارک نهایت استفاده را ببریم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: خدمت به مردم از وظایف اساسی مسئولان است و هر کس مسئولیتی می‌پذیرد باید نهایت تلاش خود را برای بهبود خدمات داشته باشد.

موسوی‌نژاد برخی از پیگیری‌ها، جلسات و اقدامات انجام گرفته در زمینه دفاع از حقوق کارگران کارخانه سیمان دشتستان را تشریح کرد و ابراز داشت: همواره در راستای پیگیری مطالبات و احقاق حقوق همه مردم به‌ویژه کارگران که از اقشار زحمتکش و مفید جامعه هستند تلاش می‌کنیم و تا رسیدن به نتیجه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر در مواردی شاهد بی‌عدالتی و بی‌احترامی نسبت به پرسنل و کارگران کارخانه سیمان بوده‌ایم و اقداماتی نیز انجام داده و از همه ظرفیت‌های خود برای رضایت‌مندی آنها استفاده خواهم کرد.

این مسئول تصریح کرد: کارخانه سیمان متعلق به دشتستان و مردم آن است و دلیلی ندارد در حالیکه ما جوانان و متخصصان بیکار فراوانی داریم، اکثر نیروهای آن از سایر نقاط کشور استخدام شوند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: همه ما باید برای رشد و تعالی منطقه و شهرستان تلاش کنیم و بنده نیز از بیان رفتارهای زشت و کودکانه برخی از افراد مغرض هیچگونه ابایی ندارم.

وی با تاکید بر اینکه تا آخرین لحظه پیگیر مطالبات و حقوق تضییع شده کارگران خواهد بود، اضافه کرد: در نظام جمهوری اسلامی همه مسئولین خادم مردم هستند و هیچ کس حق ندارد حقی از مردم را ضایع کند و خداوند نیز نتیجه اعمال ظالمانه و ناعادلانه را خواهد داد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: برای گرفتن حق باید به خداوند توکل داشت و شما باید این توکل و وحدت و انسجام خود را افزایش دهید و چشم داشتن به مسئولین و سایر بندگان خدا، انتظاری نادرست است.

رئیس فراکسیون نمایندگان استان‌های جنوبی کشور خطاب به پرسنل کارخانه سیمان دشتستان گفت: با حفظ آرامش و بدون رفتارهای غیرقانونی می‌توانید پیگیر مطالبات وحقوق خود باشید و از رفتارهایی نظیر تعطیلی کارخانه، تحصن یا تعصب خودداری کنید.

در ادامه این نشست و پس از اقامه نماز جماعت، هر کدام از کارکنان به‌صورت جداگانه با موسوی‌نژاد دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام/2452/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول