اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

واقعه هفتم تیر از وقایع معنادار در تاریخ ایران اسلامی است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: واقعه عظیم و جانسوز هفتم تیر ماه 1360 از وقایع معنادار در تاریخ ایران اسلامی است.

واقعه هفتم تیر از وقایع معنادار در تاریخ ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان به نقل از روابط عمومی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد با اشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضاییه اظهار داشت: هفتم تیر ماه یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردانی چون شهید والا مقام آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران انقلابی ایشان است که خالصانه سعی و تلاش خود را در راستای اعتلای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به کار بستند و پاداشی جز رسیدن به فیض شهادت در راه معبود برای ایشان ارزشمند نبود.

وی افزود: واقعه عظیم و جانسوز هفتم تیر ماه 1360 از وقایع معنادار در تاریخ ایران اسلامی است که می‌تواند تا ابد رسوایی منافقین ضد خلق و ادعای مبارزه دروغین آنها را در مقابل دید جهانیان قرار دهد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: فرا رسیدن هفتم تیر ماه و هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم تا سعی و تلاش خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در نهاد قوه قضائیه را پاس بداریم.

موسوی‌نژاد بیان کرد: خادمان مردم و نظام اسلامی در قوه قضائیه باید بر خود ببالند که گام در عرصه‌ای گذاشته و می‌گذارند که صبغه‌ای الهی دارد و مسیر و حاصل تلاش شهیدان گلگون کفنی چون بهشتی مظلوم است.

وی یادآور شد: با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه تبریک و تهنیت عرض کرده و جا دارد از تلاش‌ها و خدمات شایسته آن عزیزان در برقراری عدل و قسط در جامعه تقدیر و تشکر کنیم.

این مسئول ابراز داشت: امیدواریم در سایه توجهات حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج) و عمل به منویات حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) شاهد پیشرفت و توفیق روزافزون دستگاه قضایی کشور عزیز و اسلامی‌مان باشیم و از خداوند رحمان می‌خواهیم همه ما را در مسیر عدالت بی‌بدیل مولای متقیان حضرت علی(ع) قرار دهد.

انتهای پیام/2452/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول