اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جدید ابرکوه معرفی شد

در مراسمی با حضور مسئولان، فرمانده انتظامی جدید این شهرستان معرفی شد.

فرمانده انتظامی جدید ابرکوه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، فرماندار ابرکوه، عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه، معنویت و رفتار مطابق با قانون و شرع را رمز افزایش اقتدار نیروی انتظامی ذکر کرد.

اسماعیل برزگرزاده بیان کرد: برخورداری از امنیت یکی از اصلی‌ترین آرمان‌های جدی زندگی بشری بوده و هست.

وی افزود: عدم امنیت در جامعه، عامل رکود و ناامیدی به حساب می‌آید و هرکجا امنیت نباشد، این کابوس بیشتر است.

برزگرزاده خاطرنشان کرد: امروز به وضوح شاهد هستیم که کشورهای به ظاهر پیشرفته و متمدن خلأ آرامش روحی و روانی و اقتصادی و اجتماعی را احساس می‌کنند ولی ایران اسلامی به واسطه تلاش‌های خالصانه نیروهای نظامی و انتظامی و خادمان ملت، بر خلاف بسیاری از کشورها از جمله همسایگان خود، در اوج آرامش به سر می‌برد.

فرماندار ابرکوه ادامه داد: نیروی انتظامی یکی از عوامل ایجاد امنیت در ایران اسلامی است و علل محبوبیت این نیرو در جامعه نیز همین نقش تأثیرگذار آن است.

برزگرزاده با اشاره به شرح وظایف سنگین این نیرو در جامعه اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه این خادمان ملت، دفاع از ارزش‌های نظام است و این در صورتی امکان‌پذیر است که آنان ارزش‌ها را بشناسند و عامل به عمل به آنها باشند.

وی افزود: توسل به خدا و استمداد از روح شهدا می‌تواند شما را یاری دهد که خوشبختانه این عزیزان تاکنون تعهد عملی خود به ارزش‌های نظام اسلامی و پیروی از ولایت فقیه را نشان داده‌اند و در انجام مأموریت‌های خود موفق بوده‌اند.

برزگرزاده خطاب به کارکنان نیروی انتظامی بیان کرد: شما باید بیش از هرکس دیگری در عمل به قانون پای‌بند باشید تا بتوانید اقتدار خود را در جامعه حفظ کنید.

وی افزود: اقتدار تنها به در اختیار داشتن سلاح پیشرفته نیست بلکه ابزار معنوی و رفتار مطابق قانون و شرع نیز به اقتدار شما می‌افزاید.

در این مراسم از خدمات علی‌اکبر فخاری تقدیر و احمد غلام‌زاده به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه معرفی شد.

علی‌اکبر فخاری به درجه بازنشستگی نائل شده است.

انتهای پیام/2464/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول