اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

9 کارآفرین برتر استان البرز معرفی شدند

طی مراسمی 9 کارآفرین برتر استان البرز تجلیل شدند.

9 کارآفرین برتر استان البرز معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در هشتمین جشنواره امنتان از کارآفرینان برتر استان البرز که ظهر امروز در موسسه علوم دامی کشور مستقر در کرج برگزار شد، از 9 کارآفرین برتر در حوزه‌های مختلف تقدیر به عمل آمد.

بر اساس این گزارش این کارآفرینان در سه حوزه صنعت، کشاورزی و خدمات بودند که امروز طی مراسمی معرفی شدند.

در این راستا مرتضی سلطانی، هاله حامدی‌فر، منوچهر سلطانی، پدرام بهبودی، محمد شهپری‌مطلق، علی عباس‌زاده آتشگاه در حوزه صنعت، مسعود قنبری امیر و احمد امیرپور در حوزه کشاورزی و و حید دهقانی فیروزآبادی در حوزه خدمات 9 کارآفرینی برتری بودند که امسال در جشنواره امنتان کارآفرینان برتر معرفی و از آنان با اهدای لوح، تندیس و هدایا تقدیر به عمل آمد.

در بخشی دیگر از این مراسم مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان البرز طی سخنانی بر توجه به کارآفرینان و ارائه امکانات و خدمات به آنان برای توسعه امور اشتغالزایی تأکید کرد و گفت: با حمایت از کارآفرینان و ارائه تسهیلات و امکانات به آنان می‌توانیم در زمینه توسعه اشتغال در استان نقش مهمی را ایفا نماییم.

علی ایمانی هدف از برگزاری جشنواره‌های امتنان از کارآفرینان برتر را کشف و بهره‌گیری مطلوب از طرح‌های نهفته کارآفرینی، ارتقای نقش کارآفرینان در توسعه و اعتلای جامعه، افزایش سرانه ثروت ملی، توسعه و ترویج فرهنگ اندیشیدن و ارزش‌آفرینی و کارآفرینی اعلام کرد و اظهار داشت: باید با نهادینه کردن فرهنگ کارآفرینی نقش این مهم را در کاهش نرخ بیکاری در جامعه بیش از گذشته ترویج دهیم.

وی داشتن نوآوری و اختراعات، اقدامات نوآورانه در جهت کسب بازار، کیفیت خدمات و محصولات، استفاده از فناوری‌های جدید و ... را از مهمترین عوامل انتخاب این کارآفرینان برتر اعلام کرد.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود به برنامه‌های اشتغالزایی این استان در سال‌جاری اشاره کرد و افزود: براساس تمهیدات اندیشیده شده در سال‌جاری باید بیش از 56 هزار فرصت شغلی در البرز ایجاد شود.

ایمانی میزان سهمیه اشتغال در نظر گرفته شده برای استان البرز در سال‌جاری را 56 هزار و 536 شغل اعلام و اظهار داشت: در سال گذشته در حوزه ایجاد اشتغال در استان موفق شدیم 125 هزار و 430 شغل را برای جویندگان کار ایجاد نماییم.

قائم مقام وزیر و مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه بر ارائه آموزش‌ها و افزایش مهارت‌های جوانان تأکید و خاطرنشان کرد: آموزش و افزایش مهارت‌ها یکی از مهمترین مسائلی است که نقش اساسی در کاهش نرخ بیکاری خواهد داشت.

ایمانی ادامه داد: کاهش نرخ بیکاری و حفظ اشتغال موجود و توسعه بخش مشاغل خانگی و همچنین رفع موانع ارائه تسهیلات بانکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید بیش از گذشته به آن توجه ویژه و اساسی شود.

گفتنی است در پایان این جشنواره از 6 کارآفرین برتر در حوزه‌های مختلف که سال گذشته به عنوان کارآفرین برتر شناخته شده بودند نیز با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/2302/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول