اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی همدان خبر داد

تکمیل حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) همدان نیازمند 120 میلیارد تومان

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: برای تکمیل پروژه حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) همدان نیازمند به 120 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

تکمیل حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) همدان نیازمند 120 میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، غلامرضا سقندلی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه احداث حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آماده‌سازی و تملک زمین احداث حوزه در سال 87 آغاز شده اظهار داشت: ایجاد تأسیسات زیربنایی آب و برق و ساخت فاز اول با چهار میلیارد و 900 میلیون تومان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: کل مساحت زمین حوزه 9.6 هکتار است که ساختمان آموزشی در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع در فاز اول در حال ساخت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه در این پروژه بخش‌های مختلف آموزشی و رفاهی پیش‌بینی شده است تصریح کرد: دو ساختمان خوابگاهی متأهلی و مجردی، ساختمان آموزشی، حجره‌های مباحثه، محوطه‌های اطراف حجره‌ها و ساختمان ورزشی و رفاهی در نظر گرفته شده که فضای کلی ساختمان‌ها بیش از 85 هزار متر مربع است.

وی در ادامه با بیان اینکه در بخشی از زمین‌های این پروژه معارض وجود دارد ابراز داشت: با روند پیشرفت فیزیکی فعلی این پروژه، بیش از 20 سال زمان برای تکمیل آن نیاز است.

سقندلی اضافه کرد: در حال حاضر فقط 50 درصد زمین‌های پروژه را تملک کردیم و 50 درصد باقیمانده است.

وی با بیان اینکه فاز اول ساختمان آموزشی با 14 میلیارد تومان اعتبار تکمیل می‌شود ابراز داشت: کل پروژه احداث حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) به اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان نیاز دارد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در پایان با بیان اینکه برای نصب اسکلت فضاهای ساختمانی به سه میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار نیاز است گفت: تاکنون مبلغی بالغ بر پنج میلیارد و 600 میلیون تومان در کل پروژه هزینه شده است.

انتهای پیام/89019/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول