اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهریورماه سال جاری صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره فرهنگی دانشجویان کشور در ارومیه

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پرشکی کاشان از برگزاری جشنواره فرهنگی دانشجویان کشور در شهریورماه سال جاری در ارومیه خبر داد.

برگزاری جشنواره فرهنگی دانشجویان کشور در ارومیه

طاهره مازوچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به اجرای دوره‌های آموزشی تدبیر و تدبر در قرآن، ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: تفسیر سوره لقمان از کتاب‌های تفاسیر آیت‌الله مکارم در نخستین دوره آموزشی تدبیر و تدبر در قرآن، ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت ماه رمضان استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از کتاب‌های تفسیر در مسابقات تدبیر و تدبر در قرآن با استقبال اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی‌ کاشان روبه‌رو شده است، گفت: این بخش از مسابقه و بخش فرهنگی این مسابقات، به صورت فایل‌های پی‌.دی.‌اف و مجازی با امتیازهایی برای ارتقای اعضای هیئت علمی دانشگاه در نظر گرفته شده است.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: مسابقات از ابتدای ماه مبارک رمضان به صورت اینترنتی برگزار می‌شود و بعد از عید سعید فطر نیز اعضای هیئت علمی در امتحانات نخستین دوره مسابقات آموزشی تدبیر و تدبر در قرآن شرکت می‌کنند.  

مازوچی در ادامه عدم برگزاری مسابقات دانشجویی در ماه مبارک رمضان را به دلیل تعطیلی تابستانی دانشگاه دانست و افزود: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در جشنواره قرآنی درون دانشگاهی شرکت کرده‌اند و هم‌اکنون آماده حضور در مرحله کشوری این جشنواره در سبزوار می‌شوند.

وی با اشاره به کسب دو رتبه اول طی دو سال متوالی در این مسابقات توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در کلاس‌های ویژه جامع‌القرآن شرکت می‌کنند تا بعد از ماه مبارک رمضان با آمادگی کامل در این مسابقات حضور یافته تا بتوانند سومین رتبه اول جشنواره کشوری را برای سومین سال متوالی کسب کنند.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان همچنین از حضور دانشگاه علوم پزشکی کاشان در نمایشگاه قرآن تهران خبر داد و افزود: در این نمایشگاه که همه ساله به مدت 10 روز در تهران برگزار می‌شود دانشگاه علوم پزشکی کاشان به همراه دو دانشگاه سبزوار و دانشگاه شیراز دارای غرفه هستند.

مازوچی یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی کاشان در نمایشگاه قرآن تهران غرفه‌ای به نام تغذیه و قرآن دارد و در این زمینه فعالیت گسترده‌ای را انجام داده است.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ادامه از برگزاری جشنواره فرهنگی دانشجویان کشور در ارومیه خبر داد و گفت: این جشنواره شهریورماه سال جاری در ارومیه در پنج بخش برگزار می‌شود.

مازوچی با بیان اینکه داوری مقالات کشوری انجام شده است، اضافه کرد: در بخش پژوهشی این جشنواره، دو داور کار ارزیابی مقالات را بر عهده دارند که من به عنوان یکی از این دو داور در این بخش هستم.

وی از ارسال مقالات پژوهشی قابل توجهی به این مسابقات توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد و گفت: انتظار می‌رود دانشگاه علوم پزشکی کاشان بتواند رتبه‌های برتر این جشنواره کشوری را کسب کند.

انتهای پیام/2406/ز40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول