اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا

تنیسور قزوینی از صعود به مرحله دوم بازماند

حمیدرضا طاهرخانی تنیسور قزوینی در جریان رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا از صعود به مرحله دوم بازماند.

تنیسور قزوینی از صعود به مرحله دوم بازماند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا طاهرخانی که تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان کشورمان را در جریان مسابقات قهرمانی تنیس روی میز قهرمانی آسیا همراهی می‌کرد، در دیدار نخست بخش انفرادی خود؛ مقابل نماینده هند قرار گرفت که در پایان نتوانست مقابل این رقیب کاری از پیش ببرد و در نهایت با شکست مقابل این حریف، به نوعی از صعود به مرحله دوم بازماند و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

این تنیسور شایسته استان قزوین که به همراه مهران احدی‌فر در بخش دو نفره رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا نیز حضور داشت، قرار بود که به مصاف نمایندگان کشور هند بروند که با تشخیص کادر فنی رو در روی رقیبان خود قرار نگرفتند تا بدین ترتیب از ادامه این مسابقات هم بازبمانند.

البته طاهرخانی در بخش تیمی رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا هم به همراه تیم ملی کشورمان به مصاف دیگر تیم‌ها رفت که در پایان با کسب عنوان هشتمی به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

طاهرخانی در ترکیب تیم ملی کشورمان در دیدارهای اول و دوم خود به ترتیب نمایندگان کشورهای امارات و ازبکستان را شکست داد و راهی مرحله دوم شد و در این مرحله تنیسور تایلندی را از پیش رو برداشت و راهی دیدار یک چهارم نهایی شد.

این تنیسور قزوینی در دیدار مرحله یک چهارم نهایی خود مقابل نماینده ژاپن که عنوان نایب قهرمانی آسیا را در اختیار داشت، قرار گرفت که در پایان با نتیجه سه بر صفر تن به شکست داد تا فرصت حضور در جمع چهار تیم برتر قاره کهن آسیا را از دست بدهد.

به هر حال طاهرخانی با حضور خود در دو رقابت مهم و حساس از جمله رقابت‌های قهرمانی جهان در کشور فرانسه و مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی که با حضور برترین تنیسورهای این رشته ورزشی برگزار شد، به نوعی از تجربه لازم و کافی برخوردار شده است که جا دارد این ورزشکار تنیس روی میز استان با استفاده از تجارب ارزشمندی که در این رقابت‌ها به دست آورده، پشتکار خود را حفظ کند و با تمرین‌های منظم خود در سال‌های بعدی بتواند اعتماد کادر فنی را برای حضور مجدد در ترکیب تیم ملی کسب کند.

انتهای پیام/77004/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول