اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی امسال صورت گرفت

کاهش 41 درصدی اخطارهای زرد و قرمز شرکت برق خراسان شمالی

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی از کاهش 41 درصدی اخطارهای زرد و قرمز گروه‌های اجرایی پیمانکاران شرکت توزیع برق این استان طی سه ماهه نخست سال خبر داد.

کاهش 41 درصدی اخطارهای زرد و قرمز شرکت برق خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، وحید باغیشنی اظهار داشت: ایمنی مردم، پیمانکاران و گروه‌های اجرایی، اولویت نخست تمامی فعالیت‌های این شرکت است.

وی با اشاره به کاهش 41 درصدی اخطارهای زرد و قرمز گروه‌های اجرایی پیمانکاران شرکت در سه ماهه نخست سال این مطلب را عنوان کرد و گفت: ایمنی همواره در اولویت همه فعالیت‌ها قرار می‌گیرد.

باغیشنی میزان بازدید و نظارت فنی و ایمنی مدیران، کارشناسان و ناظران شرکت در سه ماهه اول سال را بالغ بر 2 هزار و 949 مورد برشمرد و افزود: در این رابطه رشد 18 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال 91 شاهد هستیم.

این مسئول یادآور شد: رشد کمی بازدیدها به همراه توجه به کیفیت نظارت‌ها و فرهنگ سازی ایمنی و همچنین جدیت در برخورد با خاطیان مقررات فنی و ایمنی موجب شد تا میزان اخطارهای زرد و قرمز به گروه‌های اجرایی از 143 مورد در بهار سال 91 به 84 مورد در سال جاری برسد.

قائم مقام شرکت توزیع برق خراسان شمالی با بیان اینکه در راستای کاهش 41 درصدی اخطارها، جرایم اعمالی بر پیمانکاران نیز کاهش یافته گفت: امروزه بهره برداری از شبکه‌های توزیع در حضور فن آوری های جدید از جمله سیستم‌های اسکادا، اتوماسیون شبکه، استفاده از سوئیچ‌ها، کلیدها و ادوات پیشرفته و هوشمند در این شبکه‌ها و نیز حضور صدها شرکت پیمانکاری در فعالیت‌های بهره برداری، نیرو رسانی و نوسازی شبکه، وجود مدیریت راهبردی و پیشرفته ایمنی در شرکت‌های توزیع برق را می‌طلبد.

انتهای پیام/63002/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول