اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات بابلسر خبر داد

اعزام مبلغ دینی به روستاهای بابلسر

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر با بیان اینکه اعزام روحانیت به مسجدهای شهر و روستاهای شهرستان در برنامه کاری است، گفت: در مجموع شهرستان 130 مسجد داریم که تاکنون برای 40 مسجد روحانی اعزام شد.

اعزام مبلغ دینی به روستاهای بابلسر

حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر با اشاره به فرارسیدن ماه رحمت و مغفرت الهی اظهار کرد: قداست و اهمیت این ماه پرفیض که همه ما مهمانان الهی هستیم بر هیچکس پوشیده نیست.

وی با توجه به اینکه اسلام به عنوان دین کامل دربردارنده قوی‌ترین دعاها با مضامین بسیار عمیق است، خاطرنشان کرد: رمضان از ماه‌های پرفضیلت مسلمانان و ماه دعا و شب قدر است.

هاشمی با اشاره به دهه تکریم غبارروبی و عطرافشانی مساجد، گفت: تاکنون در بسیاری از مساجد عطرافشانی و غبارروبی انجام شده است و برخی مساجد نیز در دست اقدام است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر با بیان اینکه اعزام روحانیت به مسجدهای سطح شهر و روستاهای مجموع شهرستان در برنامه کاری است، خاطرنشان کرد: در مجموع شهرستان 130 مسجد داریم که تاکنون برای 40 مسجد روحانی اعزام شد و این اعزام همچنان ادامه دارد تا اول ماه مبارک رمضان بطور کامل انجام می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه برای اولین بار برپایی نماز عید فطر در این شهرستان به طور متمرکز انجام خواهد شد، اذعان داشت: تمام مساجدی که در حوزه سه شهر بابلسر، بهنمیر و هادی شهر قرار دارند در روز عید فطر تعطیل و نمازگزاران در حوزه این سه شهر باید در مصلی به صورت متمرکز به اقامه نماز بپردازند.

وی همچنین از فعالیت 350 هیئت مذهبی سازمان‌یافته در این شهرستان خبر داد و اذعان داشت: هیئت‌ها نقش مهمی در راه اندازی برنامه مساجد دارند و مهم‌ترین وظایف آنها آموزش قرآن و آشنا کردن مردم با امامان معصوم است.

انتهای پیام/86010/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول