اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیم کهکشانی مدیریت کهکشانی می‌خواهد

چرخابی: سپاهان خود را برای کسب 3 جام در فصل آینده بسته است

پیشکسوت فوتبال اصفهان با اشاره به اینکه سپاهان تیم خود را برای کسب سه جام در فصل آینده بسته است گفت: تیم کهکشانی بستن مدیریت خوب می‌خواهد تا دچار حاشیه نشود.

چرخابی: سپاهان خود را برای کسب 3 جام در فصل آینده بسته است

حسین چرخابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: سپاهان توانست در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را جذب کند و نقاط ضعفش را پوشش داده و به طور تقریبی تیم ملی را در یک جا جمع کند.

وی با اشاره به جمع شدن ستاره‌ها در یک تیم و عواقب احتمالیش تصریح کرد: در صورتی‌که روی این نفرات مدیریت خوبی وجود داشته باشد و کادر فنی بتواند تیم را جمع کند این تیم می‌تواند موفق باشد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان ادامه داد: تمام تیم‌های کهکشانی در دنیا ممکن است دو حال برایشان پیش بیاید یا اینکه در پایان فصل با یک اختلاف چشمگیر رتبه نخست را کسب می‌کنند یا اینکه در بحران‌های شدید گرفتار شده و دچار مسائل حاشیه‌ای می‌شوند.

وی اضافه کرد: اینطور که من احساس کردم سپاهان تیم خود را برای کسب سه جام در فصل آینده بسته است و برای نخستین بار است که در هر پست دو بازیکن بسیار خوب دارد که این موجب بالا رفتن آمادگی بازیکنان می‌شود.

چرخابی افزود: نکته مهم این است که اگر کرانچار قصد داشته باشد طبق معمول سیستم 4-4-2 لوزی را به کار ببرد به طور حتم یکی از دو بازیکن این تیم جباری یا نویدکیا باید روی نیمکت بنشیند چراکه هردو به عنوان هافبک نفوذی می‌توانند بازی کنند.

وی تاکید کرد: من اعتقاد دارم سپاهان در خانه می‌تواند با سیستم 4-3-3 و در خانه حریفان نیر با سیستم 4-1-4-1 بازی کند و امید ابراهیمی در این سیستم می‌تواند یک هافبک دفاعی خوب جلوی مدافعان تیم باشد.

سرمربی سابق سپاهان ادامه داد: سپاهان یارگیری مناسبی را انجام داده است اما باید این بازیکنان را مدیریت کند تا مانند فصل گذشته پرسپولیس که با وجود جمع‌آوری بازیکنان خوب نتوانست نتایج مطلوبی را کسب کند نشود.

وی در ادامه به حواشی ایجاد شده پیرامون خریدهای این فصل سپاهان اشاره کرد و افزود: یک سوال از کل ایران دارم مگر فوتبال حرفه‌ای نیست پس هزینه کردن زیاد در آن چه ایرادی دارد.

چرخابی گفت: سال گذشته نیز که پرسپولیس را بابت جمع کردن بازیکنان نامی و هزینه بسیار می‌کوبیدند همین صحبت‌ها را کردم چراکه هر بازیکنی که آزاد باشد هر باشگاهی می‌تواند با آن بازیکن مذاکره کند و قرارداد ببندد.

وی اضافه کرد: چرا باشگاهی مانند رئال مادرید این‌همه در مورد خرید بازیکن هزینه می‌کند؟ تنها دلیلش این است که این باشگاه حرفه‌ای است و در این میان سپاهان مقصر نیست چراکه کاری خلاف قانون نمی‌کند.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول