اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان اهر خبر داد

کشف 24 فقره سرقت در شهرستان اهر

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری پنج سارق حرفه‌ای و کشف 24 فقره سرقت خبر داد.

کشف 24 فقره سرقت در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان اهر، علی طاحونی بعد از ظهر امروز در گفت‌گو با خبرنگاران اهر اظهار داشت: در راستای برقراری امنیت اجتماعی با تحقیقات گسترده پیرامون موضوع و با تلاش مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی موفق به دستگیری تعداد پنج نفر سارق حرفه‌ای قطعات خودرو، سرقت از ساختمان نیمه کاره، اماکن خصوصی و اماکن متبرکه در سطح حوزه استحفاظی شد.

این مسئول ادامه داد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهمان به جرم خود اقرار و در مجموع به 24 فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

طاحونی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شده و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

وی از دستگیری عامل توزیع و کشف 3 کیلوگرم مواد مخدر خبر داد و گفت: با اعلام خبر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو در حوالی شهرستان اهر بلافاصله عوامل انتظامی این فرماندهی در محل حادثه حاضر  شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر تصریح کرد: پس از حضور ماموران در صحنه تصادف خودرو مذکور به رانندگی فردی به هویت «ش- آ» مورد بررسی دقیق‌تر قرار گرفت.

این مسئول اذعان داشت: با تلاش مأموران انتظامی این فرماندهی و عوامل پلیس راه در بازرسی از داخل خودرو حدود سه کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک کشف شد.

متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/60002/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول