اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه:

‌کارآفرینان برتر نشان ملی می‌گیرند

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین‌الملل گفت: ‌در شورای عالی اشتغال کشور برای حمایت از کارآفرینان، پیشنهاد‌ اهدای نشان ملی بر‌اساس میزان موفقیت کارآفرینان‌ ‌ارائه شد‌.

‌کارآفرینان برتر نشان ملی می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمدتقی حسینی عصر امروز در هشتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر لرستان در خرم‌آباد گفت: باید بیشتر به استان‌هایی همچون استان لرستان در بخش‌های مختلف رسیدگی شود.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران کارها و خدمات زیادی را به جامعه ارائه کرده است که امروز شاهد امکانات دورترین مناطق این کشور هستیم.

‌وی با اشاره به اینکه دولت ‌حامی کارآفرینان است، گفت: حمایت از سرمایه و کار ایرانی یکی از برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین‌الملل گفت: با توجه به شرایط لرستان ما باید به کار شایسته اهمیت دهیم یعنی کاری که معطوف به صرفه باشد.

حسینی خاطر نشان کرد: در سال 2011 در مسابقات مهارتی بین‌المللی ایران اسلامی رتبه ششم مهارت را به دست آورد‌ امیدواریم امسال در این مسابقات به رتبه‌های بالایی دست یابیم.

وی تصریح کرد: امروز افراد کارآمد و توانمند در لرستان زیاد هستند اما باید زیرساخت‌ها برای فعالیت این افراد در لرستان فراهم شود.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین‌الملل گفت: استان لرستان در مواردی همچون پرداخت تسهیلات تخصصی به تعاونی‌ها، استفاده از صندوق توسعه ملی و عملکرد هماهنگ شورای هماهنگی رفاه اجتماعی لرستان در سطح کشور دارای مقام‌های برتری است.

حسینی گفت: در شورای عالی اشتغال کشور برای حمایت از کارآفرینان پیشنهادهایی نظیر عضویت کارآفرینان در بنیاد نخبگان، اهدای نشان ملی بر‌اساس میزان موفقیت کارآفرینان، برخوردار کردن کارآفرینان از تحصیلات عالیه و در شورای عالی اشتغال، اعطای وام‌های مناسب از طریق صندوق مهر امام رضا و ... ارائه شده است.

وی گفت: فرهنگ کار و کارآفرینی در جامعه باید گسترش یابد.

لازم به ذکر است در ادامه این همایش از 10 کارآفرین برتر استانی تجلیل شد.

انتهای پیام/2304/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول