اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج خبر داد

آغاز عملیات احداث مدرسه علمیه پیامبر اعظم (ص) خورموج

امام جمعه خورموج گفت: مدرسه علمیه پیامبر اعظم (ص) در مسجد پیامبر اعظم (ع) شهر خورموج احداث می‌شود.

آغاز عملیات احداث مدرسه علمیه پیامبر اعظم (ص) خورموج

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح ظهر امروز در مراسم آغاز ساخت مدرسه علمیه پیامبر اعظم (ص) شهر خورموج ضمن گرامیداشت ماه شعبان، پیشاپیش ماه رمضان را به عموم مسلمانان جهان تبریک گفت و خواندن خطبه پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) در آخرین جمعه ماه شعبان در جهت آماده سازی مومنان و بندگان خدا برای حضور بر سر سفره الهی را مورد تاکید قرار داد.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه به عنوان مراکز فرهنگی سفیران هدایت هست گفت: طلاب و روحانیون نقش ارزنده‌ای در هدایت جامعه به سوی باریتعالی، کمال و رشد دارند و توسعه این مراکز سعادت جامعه را در پی دارد.

مصلح با اشاره به ساخت مدرسه علمیه پیامبر اعظم خورموج اظهار داشت: این مرکز آموزشی فرهنگی در زمینی به مساحت 11 هزارمتر مربع احداث می‌شود.

امام جمعه خورموج ادامه داد: این حوزه علمیه دارای ساختمان خوابگاهی، اداری و آموزشی، سایت کتابخانه و سالن چند منظوره خواهد بود و کل زیر بنای ساختمان 7 هزار و 150 متر مربع می باشد.

مصلح افزود: 60 واحد حجره جهت تامین فضای خوابگاهی برای 200 نفر با مساحت بیش از یک‌هزار و 400 مترمربع در  فاز اول طراحی شده است.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول