اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس خبر داد

پاسخگویی به شبهات دینی جوانان در ماه مبارک رمضان

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس ضمن تشریح برنامه‌های این اداره در ماه مبارک رمضان گفت: در این ایام معنوی اولویت برنامه‌های ما پاسخگویی به پرسش‌ها و شبهات دینی نسل جوان است.

پاسخگویی به شبهات دینی جوانان در ماه مبارک رمضان

حجت‌الاسلام والمسلمین علی جلیل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان دارای ویژگی‌های معنوی خاصی بوده و این ماه فرصت بسیار مناسبی برای عبادت و پاکیزگی روح انسان است.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه اعتقادات و باورهای مذهبی ملت ایران اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای غربی هجمه سنگینی به باورها و اعتقادات ملت ایران وارد کرده و تلاش می‌کنند تا جوانان ایران اسلامی دست از اعتقادات اسلامی خود بردارند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید فرمودند، باید نسل جوان را برای مقاومت در برابر شبیخون فرهنگی آماده کنیم و به طور قطع در این راه می‌توانیم از فضای معنوی ماه مبارک رمضان بهره فراوان ببریم.

برگزاری صدها برنامه فرهنگی در ماه مبارک رمضان

جلیل‌زاده با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان در ماه مبارک رمضان در اماکن مقدس و مساجد اظهار داشت: برای جذب بیشتر نسل جوان برنامه‌های متعددی از سوی این اداره ویژه ماه مبارک رمضان ترتیب داده شده است.

وی تاکید کرد: اکثر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی تبلیغات اسلامی شهرستان قدس در این ماه محور قرآنی دارد و در تمام مساجد این شهرستان طی ماه مبارک رمضان برنامه‌های قرآنی متعددی از جمله محافل انس با قرآن و همچنین آموزش‌های قرآنی اجرا خواهد شد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس تصریح کرد: از جمله مهمترین این برنامه‌ها اعزام مبلغان دینی به مساجد در سراسر شهرستان به ویژه مساجد روستاها است و هر کدام از این مبلغان برنامه پرسش و پاسخ‌های دینی در مساجد را هدایت خواهند کرد.

جلیل‌زاده افزود: در جلسات پرسش و پاسخ هدف پاسخگویی به شبهات و پرسش‌های دینی نسل جوان است و هیچ پرسشی نباید از سوی مبلغان دینی بدون پاسخ بماند.

وی در پایان تاکید کرد: کشورهای غربی تلاش بسیاری دارند تا جوانان ما از مساجد دور شده و شبهات زیادی در ذهن خود داشته باشند که خوشبختانه تاکنون این توطئه شوم خنثی شده و باید تلاش بیشتری برای خنثی‌سازی تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان داشته باشیم.

انتهای پیام/2302/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول