اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش وجوانان استان اصفهان:

سال گذشته اعتباری برای ورزش استان دریافت نکرده‌ایم/ سند آمایش برگ زرین ورزش اصفهان است

مدیر کل ورزش وجوانان استان اصفهان گفت: در مدت مدیر کلی من در اداره ورزش و جوانان استان اصفهان هیچ اعتباری از محل اعتبارات دولتی دریافت نکرده‌ایم و تنها اعتبار اختصاص یافته ورزش اصفهان 12 میلیارد تومان مربوط به نقش جهان بوده است.

سال گذشته اعتباری برای ورزش استان دریافت نکرده‌ایم/ سند آمایش برگ زرین ورزش اصفهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جواهری پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از سند آمایش ورزش استان اصفهان که در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: به عنوان فردی که با الفبای مدیریت و برنامه ریزی آشنا است از همان ابتدای فعالیت در ورزش اصفهان به دنبال شناسایی فرصت‌ها، نقاط ضعف و قوت ورزش استان برای اعتلای جایگاه استان بودیم.

وی ادامه داد: بعد از یک سال کار کارشناسی شده با افراد و دستگاه‌هایی که مرتبط با ورزش استان بودند، تلاش کردیم نابرابری‌ها به عدالت و تهدیدات به فرصت تبدیل شود  و با تدوین سند آمایش تحولات زیادی در ورزش استان بوجود خواهد آمد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان اصفهان با بیان اینکه با تشکیل انجمن خیران ورزش‌یار که در حال تبدیل شدن به عنوان یکی از بازوان اصلی و قدرتی ورزش استان هستند، تصریح کرد: با اولویت‌بندی 280 پروژه ناتمام استان، 19 پروژه با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان کار خود را از یک ماه قبل آغاز کرده و روند خوبی تاکنون داشته‌اند.

*انتقاد از موازی کاری در ورزش اصفهان

وی با انتقاد از ناهماهنگی و موازی کاری‌های انجام شده در ورزش استان تا به امروز تصریح کرد: از نقاط منفی ورزش اصفهان انجام برنامه موازی ورزش استان در بین دستگاه‌های اداری و اجرایی استان بود که با تعامل انجام شده با مدیران و مسئولان این بخش و تشکیل کمیته‌ای، 33 مسئول این دستگاه‌ها به عضویت این کمیته درآمدند تا برنامه‌های ورزش استان در یک سو قرار گیرد و بتوانیم از تمام ظرفیت موجود استان استفاده کنیم.

جواهری به تدوین سند آمایش اشاره کرده و گفت: این طرح برگ زرین دیگری در ورزش استان است و هدیه‌ای گرانبها به ورزش کشور است زیرا در انجام این طرح تمامی دستگاه‌های استان اعم از شهرداری، باشگاه‌ها، هیئت‌های استانی و شهرستان و ارگان‌هایی نقش داشته‌اند.

به گفته مدیرکل ورزش وجوانان استان اصفهان تشکیل کمیته راهبردی ورزش بانوان برای پیدا کردن راهکارهای مناسب برای رشد پیشرفت ورزش بانوان با توجه به محدودیت‌ها و نگاه سنگینی که در این بخش موجب شده بود جایگاه واقعی خود را نداشته باشند بوده است.

جواهری افزود: تشکیل کمیته مجامع انتخاباتی هیئت‌ها راهی به سمت افزایش سطح سلامت انتخابات هیئت‌ها است زیرا تا پیش از این روسای هیئت‌ها خود نفراتی را برای حضور در انتخابات معرفی می‌کردند اما با تشکیل این کمیته 9 نفره از کارشناسان بی‌طرف ورزش سلامت انتخابات را بالا برده‌ایم.

*نقش جهان دغدغه مهم مردم و مسئولان

وی پروژه نقش جهان را همچنان مهم‌ترین دغدغه تمام مردم اصفهان و مسئولان دانست و گفت: این پروژه خود دو مدیر کل نیاز دارد، مدیری که باید با 2500 معارض و مسایل اداری و مالکی آن بپردازد زیرا که بالغ بر 200 میلیارد تومان بدهی به نام نقش جهان ثبت شده، مدیر دوم باید به کار نظارتی مراحل ساخت این پروژه بپردازد زیرا کار در نزدیک 200 هزار زیر بنا در ارتفاع بین 40 تا 50 متر با چنین شرایطی بسیار سخت است.

جواهری نظارت بر کار و فعالیت باشگاه‌های سطح استان را نیز امری ضروری دانست و تاکید کرد: شکایات زیادی از فعالیت باشگاه‌ها داشتیم که با همکاری هیئت پزشکی ورزش با این اماکن برخورد شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر هیچ توازنی بین ورزشکاران، مربیان، داوران و سرانه ورزش استان وجود ندارد.

جواهری ادامه داد: نزدیک به 242 هزار ورزشکار بیمه شده در استان داریم که با توجه به جایگاه 23 در سرانه ورزش و جایگاه دومی در تعداد ورزشکاران سازمان یافته می‌توان به عمق ناهماهنگی پی برد.

انتهای پیام/63006/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول