اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتخاب مدیرکل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد

رئیس فنی و حرفه‌ای گچساران، رئیس مرکز نمونه کهگیلویه و بویراحمد شد

با توجه به معیارهای سازمان فنی و حرفه‌ای و با انتخاب مدیرکل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران به عنوان رئیس مرکز نمونه در استان معرفی شد.

رئیس فنی و حرفه‌ای گچساران، رئیس مرکز نمونه کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، در بررسی‌ مدارک مربیان و رؤسای مراکز فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد که هر ساله به منظور انتخاب برترین‌ها در هر گروه صورت می‌گیرد، سید یدالله افضلی رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران، امروز و با انتخاب مدیرکل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مدیر مرکز نمونه استانی انتخاب و معرفی شد.

بر پایه این گزارش، انتخاب رئیس مرکز نمونه، مربیان، مدیران بخش دولتی و خصوصی توسط مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد بر اساس معیارها، عملکرد و فعالیت‌های رؤسای مراکز فنی و حرفه‌ای استان در بخش‌های مختلف است.

این انتخاب همه ساله براساس معیارهای عمومی و اختصاصی و شاخص‌های تعیین‌شده از سوی دفتر بهسازی و نظارت سازمان فنی و حرفه‌ای صورت می‌گیرد.

با توجه به معیارهای سازمان فنی و حرفه‌ای و با انتخاب مدیرکل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران به عنوان رئیس مرکز نمونه در استان معرفی شد.

ارائه خدمات شبانه‌روزی مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران به کارآموزان غیر بومی

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: مرکز فنی ‌و ‌حرفه‌ای گچساران با فعال کردن مراکز آموزشی خود در مراکز ثابت، زندان، پادگان، جوار دانشگاه، هجرت روستایی و مرکز آموزش صنایع و صنوف، آموزش‌های لازم را به طور گسترده به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.

سید یدالله افضلی اظهار داشت: فراهم‌سازی زمینه مناسب برای حضور فعال و مؤثر بخش خصوصی در آموزش‌های مهارتی و حمایت از قابلیت‌ها و توانمندی‌های این بخش از اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است.

وی با اشاره به گستردگی فعالیت‌ها و ارائه آموزش‌های متنوع توسط مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران عنوان کرد: این مرکز در رشته‌های متنوع از علاقه‌مندان به یادگیری مهارت‌های مختلف ثبت‌نام می‌کند.

افضلی خاطرنشان کرد: مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران از تمامی نقاط شهری و روستایی و استان‌های همجوار نیز پذیرش کارآموز داشته و خدمات شبانه‌روزی مطلوبی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/82001/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول