اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری:

مازندران به‌جای قطب گردشگری تبدیل به مثلث برمودا شده است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر ساری گفت: چرا مازندران که باید به قطب گردشگری تبدیل شود اکنون به مثلث برمودا تبدیل شده و از هوا، دریا و جاده قربانی می‌گیرد.

مازندران به‌جای قطب گردشگری تبدیل به مثلث برمودا شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، محمدحسن محمدی‌کیادهی صبح امروز در جمع اعضای شورای شهر ساری با اعلام اینکه به ‌نظر می رسد قانون انتخابات شوراها مظلوم واقع شده است، اظهار داشت: چرا که اجرای قانون در شهر ساری توسط برگزارکنندگان انتخابات دچار غفلت شد و هیچکس پاسخگو نیست.

وی افزود: کار به‌ جایی رسید که اطلاعیه هیئت نظارت استان توسط روابط عمومی ناشناخته شورای شهرستان به روی سایت‌ها می‌رود و به غلط اعلام می‌کند انتخابات شورای شهر ساری توسط وزارت کشور مورد تائید قرار گرفت.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه بر اساس ماده 56 قانون شورا تائید صحت انتخابات با هیئت نظارت شهرستان و در صورت داشتن شاکی با هیئت نظارت استان است، تصریح کرد: در نهایت بر اساس ماده 59 اصلاحی قانون شوراها، تصمیم هیئت نظارت مرکز قطعی و لازم‌الاجرا است.

کیادهی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه چرا نمایندگان مجلس در استان فقط به‌ دنبال عنوان و مسئولیت‌های بی‌خاصیت هستند که خروجی آن را کسی نمی‌بیند، بیان داشت: چرا در استانداری باید آنقدر ندانم‌کاری و مشکل به وجود بیاید و مسئله رسیدگی به آن به حوزه مسایل ملی برگردد و هیئت تحقیق و تفحص از مجلس به مازندران اعزام شود.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری خاطرنشان کرد: چرا مازندران که باید به قطب گردشگری تبدیل شود اکنون به مثلث برمودا تبدیل شده و از هوا، دریا و جاده قربانی می‌گیرد آنهم نه انفرادی بلکه دسته‌جمعی در دریا غرق می‌شوند.

وی افزود: آن روز که یکی از مسئولان با دو فرزندش دسته‌جمعی در دریا غرق می‌شوند همه مسئولان استان افتخارشان حضور در ساحل و پیدا کردن جنازه‌اش بوده و فکری به حال سواحل نکردند تا امروز که شش دانش‌آموز دست جمعی غرق می‌شوند.

کیادهی در ادامه توضیحاتش به غرق‌ شدن شش دانش‌آموز در دریای مازندران اشاره کرد و یادآور شد: جالب است، وزیر آموزش و پرورش تقاضای شهید شدن این بچه‌ها را مطرح می‌کند مگر مازندران را چه شده که امروز باید به جبهه جنگ و شهادت تبدیل شود.

وی اضافه کرد: جای تاسف است که غریق نجات اعلام می‌کنند که ما حقوق سال گذشته خود را نگرفته‌ایم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ساری در بیان مشکلات موجود در مازندران بیان داشت: پس از پیروزی روحانی به عنوان ریاست جمهوری به‌ جای لیست کردن مشکلات استان، مرتب لیست افراد برای پست‌های مختلف وقت جامعه را می‌گیرد و چه بسا دلخوری‌هایی هم در استان به‌خاطر این لیست‌ها به وجود آمده است.

وی اظهار داشت: اگر روحانی همه وزرا را عوض کند در کشور ما حدود 60 هزار پست خواهیم داشت که همه آنها از بین همین ایرانی‌ها انتخاب می‌شوند و سهم استان مازندران تقریبا 2 هزار پست کوچک و بزرگ است.

انتهای پیام/86006/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول