اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون عمرانی شورای شهر ساری:

مدرسه قرآنی ساری بسته نشود

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه وجود و توسعه مدارس قرآنی ضروری است، گفت: تنها مدرسه قرآنی ساری بسته نشود.

مدرسه قرآنی ساری بسته نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی رضایی‌فرح‌آبادی صبح امروز در جمع اعضای شورای شهر ساری با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: بهره‌مندی از فیوضات الهی بر همه واجب است و این ماه الهی فرصتی برای خودسازی است.

وی ماه رمضان را فرصتی برای همدلی و دستگیری به همنوعان دانست و ادامه داد: وظایفی که برای شهرداری و شورای اسلامی شهر متصور است هماهنگی با سازمان بازرگانی و قرار دادن ارزاق ارزان‌قیمتی است که در اختیار سازمان میوه و تره بار قرار دارد.

رضایی در بخش دیگری از سخنانش به بازدید اخیر خود از تنها مدرسه قرآنی دولتی در مرکز مازندران اشاره کرد و گفت: مسئولان آموزش و پرورش استان در صدد بستن مدرسه قرآنی در ساری هستند.

وی این اقدام آموزش و پرورش را نگران‌کننده دانست و اضافه کرد: پیشینه مردم مازندران پرچمداری علویان است و وجود و توسعه مدارس قرآنی ضروری است.

رضایی خاطرنشان کرد: مسئولان مدرسه قرآنی شهرستان ساری اذعان داشتند که تاکنون 300 نفر در این مدرسه ثبت نام کرده‌اند و بسته‌شدن آن به صلاح نیست.

انتهای پیام/86006/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول