اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی انزلی خبر داد

دستگیری زن و شوهر موادفروش در انزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری زن و شوهر تهیه و توزیع کننده مواد مخدر و کشف بیش از یک کیلوگرم هروئین از آنها در این شهرستان خبر داد.

دستگیری زن و شوهر موادفروش در انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، هرمز عشقی صبح امروز در جلسه انتظامی این شهرستان گزارشی از کشفیات مواد مخدر در این شهرستان را ارائه کرد.

وی اظهار کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه فردی با همکاری همسرش در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر بندر انزلی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی بندرانزلی افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با تحقیقات شبانه‌روزی پلیسی از صحت این موضوع آگاه شدند.

به گفته وی، این زوج قصد داشتند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را با خودروی شخصی خود انتقال دهند که خودروی این متهمان در حین انتقال مواد مخدر متوقف شد.

عشقی، درباره نتیجه بازرسی از خودروی زن و شوهر مجرم، اذعان کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از این خودرو و منزل این زوج یک کیلو و 250 گرم ماده مخدر از نوع هروئین را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از مردم انزلی خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و ناهنجاری مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/84002/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول