اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تویسرکان در مجلس:

ایران اسلامی امروز الگوی برتر برای جهانیان است

نماینده مردم تویسرکان در مجلس گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان الگوی برتر جهان شناخته شده که این خود یکی از افتخارات ما در دنیاست.

ایران اسلامی امروز الگوی برتر برای جهانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد‌مهدی مفتح ظهر امروز در جمع بسیجیان حوزه سمیه، اظهار داشت: حضور یکپارچه مردم در خلق حماسه سیاسی، ثبات و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به ملل دنیا نشان داد.

وی با بیان اینکه دشمنان در شکل‌های مختلف درصدد بودند به دنیا نشان دهند که مردم ما نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران دلسرد شده‌اند، گفت: ملت غیور و ولایی ما در 24 خرداد ماه با لبیک به ولی فقیه، ترفندهای استکبار را خنثی کردند. 

نماینده مردم تویسرکان در مجلس حضور زنان در همه صحنه‌های انقلاب را  بسیار ارزشمند خواند و تصریح کرد: نقش زنان ایران اسلامی در خلق حماسه ‌سیاسی سال جاری بیش از مردان بود.

وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی در قلب‌های مردم جا دارد، ابراز داشت: ملت متدین و ولایی ما با اعتقاد به اسلام و ولی فقیه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کنند.

مفتح در بخشی دیگر از سخنان خود اضافه کرد: با مروری بر روند شکل‌گیری دیگر انقلاب‌ها می‌بینیم که در آنها سعی می‌شود تا سال‌های سال قانون حاکمیت پیدا نکند و نظام‌های قانونی بر جامعه حاکم نشوند تا فرد خود بتواند شخصاً بر مردم حکومت کند.

وی ادامه داد: این در حالی است که سال 58 بعد از پیروزی انقلاب از جمله تأکیدات امام خمینی(ره) نوشتن قانون اساسی و تسریع در ایجاد نهادهای انقلاب برای اداره کشور توسط مردم بود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با بیان اینکه نظامی که قانون اساسی را بیان می‌کند برخاسته از متن تعالیم اسلامی است خاطرنشان کرد: به فرمان بنیانگذار انقلاب، قانون اساسی تصویب و نهادهای مبتنی بر قانون بر اساس اداره کشور توسط مردم و خارج از تسلط شخص شکل گرفت و امروز به عنوان الگوی برتر جهان شناخته شده که این خود یکی از افتخارات ما در دنیاست.

وی با ارائه گزارشی از روند بررسی و پیگیری پروژه‌های تویسرکان، گفت: پنج دستور در خصوص پیگیری امور عملیاتی طرح‌های عمرانی چهارخطه تویسرکان ـ جوکار، چهارخطه تویسرکان ـ کنگاور، راه تویسرکان ـ سرکان ـ همدان، بیمارستان 96 تختخوابی شهرک قائم و یک هزار تن قیر رایانه‌ای برای تسریع روند کار راه‌های تویسرکان اخذ شده است.

مفتح با بیان اینکه در زمان تبلیغات انتخابات انتقادات و گلایه زیادی در خصوص خدمات‌دهی نامطلوب بیمارستان از سوی مردم می‌شد، افزود: بر همین اساس با وزیر بهداشت در این خصوص رایزنی شد و 10 روز پیش گروه کارشناسان و بازرسان بهداشت و درمان وضعیت بیمارستان را برای برطرف کردن مشکلات و نیازها مورد بررسی قرار دادند.

وی بررسی وضعیت آب شرب و کشاورزی، اشتغال، درمان و ... را از دیگر برنامه‌های خود اعلام کرد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: هنگامی که تویسرکان را با دیگر شهرستان‌های استان مقایسه می‌کنیم، انصافاً شهرستان‌های دیگر همدان رشد بالاتری نسبت به تویسرکان داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه تویسرکان عقب‌ماندگی‌هایی دارد که باید با سرعت بیشتر جبران شود و این کار با استفاده کیفی از زمان؛ در حال انجام است، تصریح کرد: همه باید با همکاری و هم‌اندیشی یکدیگر تلاش کنیم تویسرکان به جایگاهی که استحقاق دارد، برسد.

انتهای پیام/89010/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول