اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم حضرت معصومه(س) خبر داد

برگزاری ویژه‌برنامه‌های ایام رمضان در حرم کریمه اهل بیت(س)

مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم حضرت معصومه(س) برنامه‌های ایام رمضان این مکان مقدس را تشریح کرد.

برگزاری ویژه‌برنامه‌های ایام رمضان در حرم کریمه اهل بیت(س)

حجت‌الاسلام زهیر ثباتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های ماه رمضان حرم حضرت معصومه(س) اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان ترتیل‌خوانی نوجوانان ساعت 11 در شبستان امام خمینی(ره) و ترتیل‌خوانی خواهران ساعت 10 و 30 دقیقه در شبستان حضرت خدیجه(س) برگزار می‌شود.

وی از اقامه نماز ظهر و عصر در حرم حضرت معصومه(س) در ایام ماه رمضان به امامت آیت‌الله مکارم شیرازی خبر داد و افزود: آیاتی از قرآن کریم هر روز بعد از نماز عصر در شبستان امام خمینی(ره) توسط آیت‌الله مکارم شیرازی تفسیر می‌شود.

مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: مراسم طلیعه بندگی هر روز بعد از نماز صبح توسط حجج اسلام مرتضوی و محمدی برگزار می‌شود.

وی عنوان داشت: برنامه بحر کرامت قبل از اذان ظهر ساعت 12 برگزار می‌شود که حجت‌الاسلام فرحزاد در نیمه اول ماه و حجت‌الاسلام محمدباقر حیدری کاشانی در نیمه دوم ماه رمضان در این برنامه به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

ثباتی با اشاره به برگزاری برنامه در سایه‌سار کرامت پیش از اذان مغرب گفت: حجت‌الاسلام سید محسن سعیدی در این برنامه به ایراد سخنرانی پرداخته و دعای افتتاح در نیمه اول ماه و دعای ابوحمزه ثمالی در نیمه دوم ماه قرائت می‌شود و سلحشور، شمس، میرداماد و حیدرزاده به مداحی می‌پردازند.

وی یادآور شد: برنامه شب‌های آسمانی یک ساعت پس از افطار برگزار می‌شود که حجت‌الاسلام مؤمنی در دهه اول، حجت‌الاسلام میرداماد در دهه دوم و حجت‌الاسلام ماندگاری در دهه سوم ماه مبارک رمضان در این برنامه به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

انتهای پیام/78003/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول