اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور اندیشمندان سنگال در حرم حضرت معصومه(س)

جمعی از علما و اندیشمندان سنگال با حضور در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن، با مدیران آستان به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

حضور اندیشمندان سنگال در حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد صادقی آرمان در این نشست ضمن ایراد سخنانی پیرامون کرامات و جایگاه حضرت معصومه سلام‌الله علیها اظهار داشت:‌ حضرت معصومه سلام‌الله علیها علاوه بر اینکه دختر و خواهر امام معصوم است،‌ خود نیز مقاماتی چون عالمه و عصمت داشتند.

وی عالمه بودن این بانو را موجب جمع شدن علما و بزرگان شیعه از سراسر جهان به قم دانست و گفت:‌ امروز به برکت حضور این بانو در قم، این شهر مرکز نشر معارف تشیع به سراسر جهان شده است و بسیاری از سراسر جهان با حضور در این شهر، به فراگیری آموزه‌های اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله می‌پردازند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس کریمه اهل بیت در ادامه به رویکرد خدمات و برنامه‌های آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام اشاره کرد و گفت:‌ مهم‌ترین هدفی که در آستان دنبال می‌شود، خدمت‌رسانی و ایجاد فضای آرام و معنوی برای زائران کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام‌الله علیها است.

وی با اشاره به وجود مخاطبان مختلف از نظر سن، جنس و سطح سواد در حرم مطهر اظهار داشت:‌ با توجه به این تفاوت مخاطب، برنامه‌های مختلفی در حرم مطهر در حال برگزاری است.

صادقی در ادامه به فعالیت‌های اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس اشاره کرد و گفت: این اداره عهده‌دار ایجاد ارتباط با نهاد‌های استانی، کشوری و بین‌المللی است و تاکنون توفیقات ارزشمندی در این عرصه داشته است.

انتهای پیام/2258/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول