اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بی‌احتیاطی در پارس‌آباد حادثه آفرید

غرق شدن مرد مسافر جلوی چشم همسرش

بر اثر بی‌احتیاطی مسافری در اطراف کانال شهرک غفاری پارس‌آباد به داخل کانال آب سقوط کرد و به دلیل ناآشنا بودن به فن شنا و جریان تند آب در این کانال غرق شد.

غرق شدن مرد مسافر جلوی چشم همسرش

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی هلال احمر شهرستان پارس‌آباد، این مرد مسافر که اهل سراب بود با متوقف کردن خودروی خود قصد شستن دست و صورت در کانال آبرسانی شهرک غفاری پارس‌آباد را داشت که بر اثر بی‌احتیاطی و لغزنده بودن کناره کانال به داخل آب سقوط کرد و به دلیل ناآشنا بودن به فن شنا و جریان تند آب در این کانال غرق شد.

رئیس جمعیت هلال احمر پارس‌آباد در خصوص این حادثه بیان داشت: بعد از رخ داد این حادثه غمناک و اطلاعی که همسر این مرد به ساکنان و اهالی منطقه داده بود جمعیت هلال احمر و نیروهای امدادی و غواصی به منطقه اعزام شدند تا به این مرد کمک کنند که بعد از رسیدن نیروها متوجه شدیم که این فرد به دلیل ناآشنا بودن به فن شنا غرق شده و جان سپرده است.

پرویز حیدری گفت: هر چند قبل از رسیدن نیروها ساکنان و اهالی منطقه جسد مرد جوان را از آب بیرون کشیده بودند اما نیروهای امدادگر اقدامات خود را انجام دادند تا شاید بتوانند برای بازگرداندن حیات وی کاری انجام دهند اما با جسد بی‌جان وی روبرو شده و برای انجام مراحل قانونی جسد وی به پزشکی قانونی ارجاع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کانال آبرسانی شهرک غفاری کشت و صنعت مغان سال‌هاست که به دلیل نداشتن حفاظ و همچنین نبود تیم‌های غواصی آشنا به مسائل امداد و نجات همه ساله شاهد غرق شدن عده‌ای از هموطنانمان است که دوست دارند از طبیعت آن استفاده کنند و گاه شاهد شنا کردن عده‌ای از جوانان و نوجوانان منطقه در این کانال هستیم که به رغم تذکر و توصیه مسئولان در اجتناب از شنا کردن در این محل توجهی به این تذکرات نشده و شاهد برخی رفتارهای پر خطر هستیم.

انتهای پیام/62003/ط

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول