اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز خبر داد

غرق شدن 2 نفر در رودخانه کرج

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز از غرق شدن دو نفر در رودخانه کرج خبر داد.

غرق شدن 2 نفر در رودخانه کرج

کوروش سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: علیرغم هشدارهای داده شده مبنی بر اینکه شهروندان باید در مناطق مجاز اقدام به شنا در فصل تابستان کنند، باز هم شاهد اخبار ناگواری در این زمینه هستیم.

وی تصریح کرد: روز سه‌شنبه یازدهم تیر ماه سال‎جاری دو حادثه غرق‎شدگی به مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس 115 اطلاع داده شد که علیرغم تمام تلاش‌های امدادگران این مرکز، شاهد غرق شدن دو نفر از شهروندان در رودخانه کرج بودیم.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز اعلام کرد: در نخستین حادثه که ساعت 17 و 39 دقیقه به اطلاع مرکز اورژانس 115 رسید، یک خانم حدود چهل و پنج ساله در رودخانه کرج حدفاصل جاده چالوس، دوراهی کندور دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

سلیمی ادامه داد: حادثه دوم چند ساعت بعد و در ساعت 20 و 59 دقیقه گزارش شد و در این حادثه نیز یک مرد جوان نوزده ساله در جاده چالوس، محدوده کندور، باغ اسداللهی که مشغول شنا در رودخانه کرج بود، دچار سانحه گردید و متاسفانه غرق شد.

این مسئول با اشاره به آغاز فصل تابستان و استقبال مردم از شنا کردن در رودخانه کرج اظهار داشت: اگر چه شنا در تابستان ورزشی مفرح و پرطرفدار است، اما همواره توصیه کرده‌ایم که مردم باید در مناطق امن و با حضور نجات غریق شنا کنند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز تاکید کرد: بی‎توجهی به این توصیه‌ها موجب حوادث دلخراشی می‌شود و متاسفانه روز گذشته شاهد بودیم که دو نفر از شهروندان به این دلیل جان خود را از دست دادند.

* فوت یک شهروند کرجی بر اثر ریزش آوار

سلیمی افزود: همچنین روز سه‌شنبه یک حادثه ریزش آوار نیز در شهرستان کرج گزارش شد که بر اثر آن یک نفر فوت و یک نفر دیگر به شدت آسیب دیدند.

وی در پایان اعلام کرد: در این روز یک حادثه تصادف نیز در جاده ملارد روی داد که بر اثر آن چهار نفر مصدوم شدند که مصدومان با حضور به موقع امدادگران مرکز فوریت‌های پزشکی نجات یافته و برای درمان بیشتر به بیمارستان‌های شهید مدنی و شریعتی کرج انتقال یافتند.

انتهای پیام/‌2302/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول