اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس لنگرود خبر داد

غرق شدن جوان 17 ساله تهرانی در دریای لنگرود

فرمانده پلیس لنگرود از غرق شدن یک جوان 17 ساله تهرانی به دلیل مواج بودن آب دریا و بی‌توجهی وی به هشدارهای ماموران پلیس در ساحل چمخاله این شهرستان خبر داد.

غرق شدن جوان 17 ساله تهرانی در دریای لنگرود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، حسین نیک‌فرد شامگاه شنبه در نشست انتظامی این شهرستان با اشاره به غرق شدن یک جوان تهرانی اظهار کرد: ماموران پلیس به دلیل مواج بودن دریا هنگامی که گشت خود را در سواحل دریا تشدید کرده بودند، با جوان 17 ساله تهرانی که در حال شنا در قسمت مواج دریا بود، مواجه شدند.

وی افزود: مأموران این جوان را از شنا در شرایط نامناسب دریا بر حذر داشتند، اما او گفت که برای انجام شنا در شرایط سخت توانمند است و به توصیه‌های پلیس توجه نکرد.

فرمانده انتظامی لنگرود ادامه داد: با توجه به اینکه محل مذکور خارج از محدوده طرح سالم‌سازی دریا و دور از دسترس ناجیان غریق بود، این جوان قربانی غرور خود شد و جانش را از دست داد.

وی با بیان اینکه با تلاش صورت گرفته جسد این جوان از دریا بیرون کشیده شد، از مسافران و مردم لنگرود خواست تا به توصیه‌های پلیس توجه کرده و متولیان امر را در هنگام استفاده از دریا یاری رسانند.

نیک‌‌فرد در ادامه به دستگیری سارقان سیم برق در لنگرود اشاره کرد و یادآور شد: به دنبال وقوع سرقت سیم برق در این شهرستان، موضوع به صورت ویژه مورد بررسی کارآگاهان آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: گروه‌های عملیاتی این فرماندهی گشت خود را در مناطق کم‌تردد و بدون روشنایی تشدید کردند تا اینکه در شب گذشته هنگام گشت‌زنی متوجه دو سارقی شدند که پس از سرقت سیم برق معابر در حال انتقال آن به داخل خودرو بودند.

به گفته این مسئول، ماموران در اقدام ضربتی دو سارق مذکور را در حالی که همراه خود یک تیغه داس و یک عدد قیچی آهن‌بری داشتند، دستگیر کردند.

وی با تصریح بر اینکه دو سارق دستگیر شده از افراد سابقه‌دار لنگرود بودند، خاطرنشان کرد: این دو سارق با تشکیل پرونده به مراجع قضایی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/84001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول